Waar gaat het heen met deze maatschappij?

het probleem dat dit door blijft gaan is niet zo zeer om de wetgeving maar meer omdat ze weten dat wij beschaafde nederlanders hun niet op dezelfde manier behandelen

het moet eigenlijk zo zijn dat als jij bedreigt word met een mes dan stuur je je hele familie met messen op hem af
zoals ze dat bij ons zouden doen...

dus kom ik weer terug op het beschaafde nederlanders gedeelte... zo iets doen we zelden ik geef ook gas voor mn tas :)

Nog niet geplaatste tbs'ers krijgen wachtgeld
Gepost door Sabine (sbientje) UIN: 31909144 - Bron: NOS
Gepubliceerd: zaterdag 25 juni 2005 @ 11:51
The_T had ons via de nieuws-submit te melden:

Icoon Binnenlands nieuwsTbs'ers die niet op tijd in een tbs-kliniek geplaatst kunnen worden, krijgen geld van Justitie. Als er geen plaats is in één van de klinieken moet de tbs'er na het uitzitten van zijn of haar straf in de gevangenis wachten op een plek.

Vorig jaar bepaalde het Europese Hof dat de overheid tbs'ers maximaal zes maanden mag laten wachten op een plaats in een kliniek. Duurt het langer dan zes maanden, dan krijgt de tbs'er een vergoeding. Deze vergoeding is 350 euro per maand voor de eerste drie maanden. Als er dan nog geen plaats is in een tbs-kliniek krijgt de tbs'er iedere maand 100 euro.

Gemiddeld moet een tbs'er acht maanden wachten op een plaats in een kliniek. Op dit moment staan 190 mensen op de wachtlijst voor tbs. Justitie wil geen mededelingen doen over hoeveel van hen wachtgeld krijgen.

Bron. fok.nl :S

Ik woon in het buitenland maar ik kom geregeld terug en ben volledig op de hoogte met deze situatie. Ik zie dit soort gedrag dan ook als een bedreiging voor nederland, je zou ze het beste kunnen beschrijven als een lintworm. Eerst komen ze rustig je land binnen en het gaat goed, ze vestigen zich, zoeken werk en het gaat ze goed. Maar zij zijn niet de enige die naar NL zijn gekomen. Er zijn er steeds meer, dus ze worden in NL langzamerhand bedreigd. Ze voelen zich niet veilig en de immigranten blijven komen. Ze hebben minder kansen en groeperen zich meer en meer. (cultuur?) En volgens mij is de ontpopping van deze lintworm sinds een jaar geleden begonnen. In de toekomst zullen er dan ook minder oorlogen zijn tussen landen maar eerder tussen mensen die zich vanuit het hard iedereen besmetten. Neem nou alle voorbeelden die jullie geven, dit is een teken van verweer, verzet, maar het word gewoon toeestaan. Naar mijn inzien word deze bedreiging ook steeds groter tot er over 10 jaar een heuze burgeroorlog is.
Het grappige is dat ik nu ook in Frankrijk dit soort verschijnselen van lintwormen zie, alleen is de politie en het leger veel activer in het land zelf. Ze hebben meer rechten en houden de straten schoon. (natuurlijk niet overal).
We zijn dus eigenlijk al te laat met het stoppen van deze indringers, het enige wat er nog kan gebeuren, is het probleem versnellen, strijden of vertragen, de medemens toestaan waar hij mee bezig is. (wat er in NL gebeurt).

Marokkanen die hier geboren zijn zijn ook ALLOCHTOON.

En die liefdesles slaat echt nergens op! En begin niet gelijk over Turken want in Rotterdam op de lijnbaan zijn het voor 99% Marokkanen die de boel lopen te zieken.

@ ts

ligt denk ik meer aan je krant, als ik uit ga heb ik trouwens meer gezeik met sjonnies dan met turken of marokanen, ga ook liever turkse pizza eten dan naar de snackbar

tuig zit er altijd wel tussen, probleem van mensen die daar vandaan komen allemaal (ok grootste deel dan) mislukt zijn in hun eigenland, en dus niet de slimste zijn

Een 23-jarige man en een 20-jarige vrouw zijn in Tilburg aangehouden nadat ze een buschauffeur mishandelden. Het tweetal, afkomstig uit Waalwijk, voelde zich gediscrimineerd toen de chauffeur hen maande op te schieten met instappen. De chauffeur kreeg vervolgens vier vuistslagen.

De Waalwijkers, die inmiddels weer op vrije voeten zijn gesteld, worden verdacht van openlijke geweldpleging tegen de 39-jarige buschauffeur. De chauffeur, die uitgebreid aangifte deed, stelde dat hij zijn opmerking maakte omdat hij haast had. Het stel, van allochtone herkomst, voelde zich echter gediscrimineerd door de aansporingen.

Grijpt me toch aan... me pa is buschaufeur

arie-de-arier said:
@ ts

ligt denk ik meer aan je krant, als ik uit ga heb ik trouwens meer gezeik met sjonnies dan met turken of marokanen, ga ook liever turkse pizza eten dan naar de snackbar

tuig zit er altijd wel tussen, probleem van mensen die daar vandaan komen allemaal (ok grootste deel dan) mislukt zijn in hun eigenland, en dus niet de slimste zijn

bij ons zit de snackbar juist vol met turken//marokanen en de TP vol met nederlanders ,,:P

Haagze sf2 said:
Een 23-jarige man en een 20-jarige vrouw zijn in Tilburg aangehouden nadat ze een buschauffeur mishandelden. Het tweetal, afkomstig uit Waalwijk, voelde zich gediscrimineerd toen de chauffeur hen maande op te schieten met instappen. De chauffeur kreeg vervolgens vier vuistslagen.

De Waalwijkers, die inmiddels weer op vrije voeten zijn gesteld, worden verdacht van openlijke geweldpleging tegen de 39-jarige buschauffeur. De chauffeur, die uitgebreid aangifte deed, stelde dat hij zijn opmerking maakte omdat hij haast had. Het stel, van allochtone herkomst, voelde zich echter gediscrimineerd door de aansporingen.

Grijpt me toch aan... me pa is buschaufeur

meteen eruit trappe kk lijers moete ze lekker thuis doen

Back