Waar Gaat Het Heen

RickH

Pr0uD VW 0wN€r
Gvd ik kijk net tmf , Is er een 'opsporings fact'

Kort samen gevat
Meisje van 8 fiets van school naar huis, komt een jongen van 16(!) tegen. Die laat haar stoppen omdat er een puppy vast zit in een brandgang. meisje loopt mee de brandgang in. Word bedrijgd met een mes, en word verzocht mee te fietsen , naar een paar bosjes. Daar verkracht hij haar. (DAN BEN JE 16 JAAR OUD!!!!!!)

gvd dit moet ik gewoon kwijt. dit is niet normaal meer hoe het werkt, meisje van 8 kan nooit normaal meer sex hebben met een toekomstig vriendje, omdat ze er anders weer aan herinnert zal worden...

dat die gozer gepakt mag worden en eewig mag branden in de hel

zo dit is eruit.
 
Advertisement - register to remove this

TERING :(

Toen ik 16 was dacht ik eigenlijk alleen maar aan brommertjes en scoots

Je hebt gelijk Rick.. Laat hem maar brande! Of ophangen aan de hoogste boom!
 
Wat een vuile kk Mongool :r (Sorry) Maar zo meen ik het echt wat een zieke geest heb je dan!

Opsluiten voor altijd of gewoon doodstraf, hij is gewoon niet goed in ze kop, een gevaar voor de maatschappij!
 
Mja.. ze zeggen dat ie 16 is.. maar het is een opsporings fact.. dus hoe weten ze dan dat hij 16 is ?

onbegrijpelijk dat sommige mensen dit kunnen doen.. wat heb je nou aan een kind van 8 :?
 
Gomer_pyle said:
Dit is dus hier in de buurt gebeurd. En dat meisje was dus 9. Iedergeval dat stond hier in de plaatselijke krant.
Kan , er stond volgens mij een meisje van 8 en een jongen ong 16 geloof ik...

nahja kansloos verkrachten is zowieso triest...
 
Sommige mensen sporen dus echt niet he;( Ik snap niet dat iemand zoiets zou kunnen en überhaupt zou willen doen. Op dit soort momenten vind ik Nederland eigenlijk wel een k*t land met die lichte straffen. Zo iemand moet iig boeten voor wat hij gedaan heeft, niet 200 uur straatjes vegen ofzo.
 
Back
Top