Waar Gaat Het Heen

Gertjansp said:
kk stel tis j dochter... nei da k al vadr ben ofzo maar toch wtj hoe geck j wor:S

What the hell, waar gaat het heen met de taal. Volgens mij kost het meer moeite om zo te praten dan dat je normaal NL zou typen.
 
Lennox said:
Oh 9, dan is het heel wat anders idd :z


Ja zo zal hij het ook echt bedoelen ja..

het zal toch idd je dochter zijn, of mis je zusje, ik zou die gozer opzoeken he, en zorgen dat ie om een kogel zou smeken..
 
Mja.. iedereen zegt wel ik zou ik zou.. Maar iedereen denkt er toch hetzelfde over.

Wat de meeste mensen niet weten is dat verkrachting of sexueel misbruik met minderjarigen veel vaker voorkomt dan jullie denken.

1 op de 50 huishoudens heeft ermee te maken (als het er niet minder zijn)
 
ik wil niet rascistisch over komen want ik ben absoluut geen rascist maar het zal me absoluut helemaal geen tering verbazen als het weer zo iemand was die het voor ze geloof deed :?
 
Het was een gesproete gast heb ik gelezen, zou wel iemand zijn die nog nooit een meisje heeft gehad, kunnen krijgen, en ja dan pakt hij maar een 9 jarig meisje..

Ik wil voor hem wel een keer mn glock doorladen..;)

Adiozz
 
MarkB said:
Mja.. iedereen zegt wel ik zou ik zou.. Maar iedereen denkt er toch hetzelfde over.

Wat de meeste mensen niet weten is dat verkrachting of sexueel misbruik met minderjarigen veel vaker voorkomt dan jullie denken.

1 op de 50 huishoudens heeft ermee te maken (als het er niet minder zijn)
Het is inderdaad waar dat het veel vaker gebeurd dan je hoort, maar dat maakt het opzich niks minder erg.
 
maakt niet uit hoe oud je bent.. gewoon zwaar kansloos dat je iemand onprettig behandelt op die manier.
16 en al iemand bedrijgen met een mes en iemand verkrachten :S hoe gek ben je in je hooft. zo iemand moet je in een glazen kooi zetten midden in de stad dat idereen hem kan zien! hoe moet hij zig gevoeld hebben na zen daad... kan je niet echt blij mee zijn denkz.
 
Back
Top