Werken in ons straat Kan nie meer door met me SCOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloodoo

Well-Known Member
Ik kan nie meer door mn straat met me scoot door die fucking werken en dit zal nog 9 maanden duren ofzo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1033569328-Straat.jpg

Advertisement - register to remove this

Nope, kmoet daar dus door om door te geraken moet ik op de voetpad verdergaan maar dan moet ik ergens waar de straat niet te diep gaat over die slang heengaan (niet gemakkelijk) en soms staan die fucking bulldozers heel de tijd in de weg dan kan ik gewoon NIET door...|(

Hehe ik woon nederland tegen de belgische grens maar als ik ze in belgie bezig zie dan gaan ze er ook echt hard tegenaan...:D

Owja, vertrouw vooral niet op hun dingen genaamd 'wegomleiding', die komen er meestal op neer dat je de weg erdoor helemáál kwijtraakt :rolleyes:

Wat ik allemaal wel niet afgecrosst hebt met mijn wallaroo whaha :)
Gaat goed, alleen een echt gp crossbaan (Lierop) was toch iets tè, sporen iets te diep zand te los enz :)

Waar ik werk hebben ze de straat ook opengesmeten:|
Zip is niet echt bestand om paris-dakar achtige landschappen te berijden. De ganse straat is ongeveer 3km lang en die wordt compleet vernieuwd. zou ik beter ff uitkijken voor een crosser :p lol

Originally posted by bissie
beetje courreur die rijd daar gewoon door toch?

Met een Nitro is het toch wel moeilijker maarja ik geraak er wel altijd op een of andere manier maar zijn wel veel bulldozers in de weg enzo en ook van de voetpad naar de weg gaan kan moeilijk zijn door die slang en omdat het redelijk hoog staat t.o.v de weg. En bij regenweer is de weg dus een echte modderpoel :|

Back