Werken bij Praxis

Status
Not open for further replies.
Nou gesprekje gehad, beetje trage vent was het die nie echt duidelijk over kwam..
Hij had nog een stapeltje liggen van meerdere geintreseerden dus ik hoor het op 20 mei.
Als het bij de Praxis nie doorgaat ga ik wel gesprek hebben met AH over een andere functie op een andere afdeling
:W
 
Originally posted by w-m
't Is 3.69 ;)

Welke afdeling en welke stad werk je ?


Ik zit in Zeeland, vestiging 037 in goes :p ik zit op de workshop + verkoop-ondersteuning (info-balie) is wel lachu, tog sta ik liever op de workshop. en tsja, 3,69 kan ook ;) vergeleken met andere winkels,zorgen ze goed voor het personeel! tijdje geleden jaarvergadering gehad, kreeg iedereen zo'n multi-tool mee (verkoopprijs 70 euro meen ik) is tog leuk extraatje, wij staan op 2e of 3e plaats van NL :p qua klanten enzo, dus vaak taart!!
altijd lekker :)
 
Originally posted by SoulDarkness
ik verdien 9,04 euro per uur, pauzes doorbetaald + 9,08 euro om wat te kopen in de lunchpauze. Dit is bij de novib, toevallig iemand die donateur wilt worden? Ff via mij doen!

Tevens werkzaam bij AH als verkoper 2, daar verdien ik 4.61. Ben 18 jaar..

Per maand vang ik iets van 600 euro.

Haha, donateur worden !!!

Als ik 10 euro zou geven zit jij dat lekker in de kantine op te vreten ja! :D:D:D

Krijg zelf 7 euro schoon, werk in de pluimveeverwerking Polskamp op de heftruck en pompwagen enzo, alleen momenteel dus ff niet ivm examens en de sector is volledig ingestort... :(8P
 
Neej.. novib is aangesloten bij het CBF: Centraal bureau fondswerving. Dit is een keurmerk, het houd in dat er minimaal 75% DIRECT naar het goeie doel gaat. Bij Novib ligt dit percentage op ruim 80%. De rest wordt gebruikt om nieuwe donateurs te werfen en nieuwe projecten op te starten. Uiteindelijk gaat al het geld naar het goede doel dus :)
 
Ik verdien 200 Eur per maand.

Niet echt veel, maar ik hoef er ook niet veel van te doen.
Ga na mijn examen week bezig met aandelen, leuk vakantie werk:p 8)
 
Originally posted by Arne
Ik zou overigens niet weten hoeveel ik per uur verdien, veel te weinig in ieder geval :)

... hetzelfde hier, we krijgen te weinig en verdienen meer! :p

teweinig.jpg


Doei!

;)

Nancy
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top