Werken bij Praxis

Status
Not open for further replies.
Ik hou t lekker bij m'n (ochtend) krantenwijk als ik t zo hoor.. al die schamele salarissen:p Ik verdien met ongeveer 6 uur per week werken bijna 300 euro per maand:D (mja, dan moet je t er wel voor over hebben om 6x per week voor 6 uur bij het depot te zijn en voor 7 uur de kranten bezorgd te hebben)
 
Owjah, ook voordeel van Praxis, er wordt niet veel onderscheid gemaakt tussen full- en parttimers.

Je doet gewoon hetzelfde werk als de fulltimers (als je net als mij dus parttime werkt).
Als je t kan mag je dus ook bijvoorbeeld keukens bestellen, vakvoorraad bestellen etc.
 
Originally posted by Glenn
werk je daar part time of zow ?

en 4.13 vink wel heel erg veel voor een 17 jarige...
ik ben nu 18 en verdien 3.40 :(

:|:| echt weinig toen ik met 15jaar bij edah kwam was het 3,26 en nu 16 jaar is het 3,86 en elk jaar paar procent erbij en 60cent met je verjaardag ofzo

serieus ga ofslag vragen!!
 
Originally posted by Glenn
werk je daar part time of zow ?

en 4.13 vink wel heel erg veel voor een 17 jarige...
ik ben nu 18 en verdien 3.40 :(

:|:| echt weinig toen ik met 15jaar bij edah kwam was het 3,26 en nu 16 jaar is het 3,86 en elk jaar paar procent erbij en 60cent met je verjaardag ofzo

serieus ga ofslag vragen!!
 
?!?! Ik zou echt niet voor 4 euro per uur gaan werken ofzo, dan maar geen geld. Moetje beetje hard werken voro een hongerloontje :| Mijn vriendin doet thuiszorg, ze is 20 en verdient 12 euro netto per uur. Ik rij pizzas en verdien als loon 5 euro en met fooi meestal rond de 8.5 euro per uur.....
 
Nee alsof geld alles is... :|

Heb liever leuk werk met een wat minder loon dan klote werk waar ik anderhalf tot 2x zoveel verdien.
(Ik vind die 3.69 die ik verdien genoeg, het minimum loon voor een 17 jarige ligt op 2,84).
 
ik werk ook bij de gamma, en ik vind het er echt leuk werken, leeftijdsgenoten genoeg, en aardig wat verandwoordelijk heid;)

ik heb er nu een 2de afdeling bijgekregen en de zaagafdeling moet ik ook doen, best leuk:p

als je veel te doen hebt, is de dag ook zo voorbij ;)

grtzz....
 
ik verdien 9,04 euro per uur, pauzes doorbetaald + 9,08 euro om wat te kopen in de lunchpauze. Dit is bij de novib, toevallig iemand die donateur wilt worden? Ff via mij doen!

Tevens werkzaam bij AH als verkoper 2, daar verdien ik 4.61. Ben 18 jaar..

Per maand vang ik iets van 600 euro.
 
Ik verdien 5 per uur en ben 17 jaar

Op zon en feestdagen verdien ik er 7,5

Horeca, maar de Praxis, tsjah, je bent altijd wel bezig denks, maar ik zou er niet graag werken hier, het zelfde geldt voor de Gamma, want daar werken me toch een partij kneuzen :D
 
Originally posted by w-m
Nee alsof geld alles is... :|

Heb liever leuk werk met een wat minder loon dan klote werk waar ik anderhalf tot 2x zoveel verdien.
(Ik vind die 3.69 die ik verdien genoeg, het minimum loon voor een 17 jarige ligt op 2,84).

Zeg ik dat ik klote werk heb?? Ik ga goed met me collega's om, al tijd free cola, sigaretten, pizza, na het werk bieren, tijdens werk altijd lagge tv kijken, ik vermaak me goed hoor :)
 
Ik werk als Timmerman full time en 1 schooldag betaald, ongeveer 740 euro per 4 weken ook niet erg veel maar je moet toch wat :p . uurloon €4,91 17 jaar. volgende salaris meer ben nu 18 :D
 
Originally posted by Ozdorp
Zeg ik dat ik klote werk heb?? Ik ga goed met me collega's om, al tijd free cola, sigaretten, pizza, na het werk bieren, tijdens werk altijd lagge tv kijken, ik vermaak me goed hoor :)

Nope, zeg alleen dat t niet alleen om geld gaat.
 
Volgens mij werken er veel alleen om het geld. Mij gaat het meer om de (horeca)ervaring die ik opdoe.
Werk nu als vanaf me 15de, wel 1 jaar weggeweest en een paar maanen af en toe, bij AC Restaurants en dat bevalt me goed. Heb nu 5,41 int uur. Maar voordeel is dat je veel doorstroommogelijkheden daar heb. En als je goed bent en ze mogen je, zoals ik, dan kan je het ver schoppen daar. Heb ook gewerkt in AC Utrecht, omdat ze dat gevraagd hebben.
Best wel een aanrader als je werk zoekt.
1 ding, je moet best hard werken. Tenminste zo zie ik het en zo doe ik het. Sommige doen ook niets en die krijgen dan met mij aan de stok })
 
werk bij gamma de grote concurtent :p

sta op de goederen ontvangst, en is best relaxt werk.
heel de dag met me lui reet op een heftruck zitten, af en toe spullen voor klanten pakken die besteld zijn.

en het verdient lekker :)
 
volgens mij ken je beter werk hebt waarbij je daadwerkelijk ook nog wat doet;) Als ik bijv achter de bar sta op bijv een saaie zondagmiddag met een 50jarie bruiloft, en er is niks te doen schiet niet op. Dan sta ik liever te zweten bij bijv. een kermis.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top