Werken bij Praxis

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Mathieu
volgens mij ken je beter werk hebt waarbij je daadwerkelijk ook nog wat doet;) Als ik bijv achter de bar sta op bijv een saaie zondagmiddag met een 50jarie bruiloft, en er is niks te doen schiet niet op. Dan sta ik liever te zweten bij bijv. een kermis.

maar heb het eigelijk best wel druk met laden en lossen.
maar word er zelf niet moe van :D

aangezien we een van de grootste gamma van ned zijn.

gemiddels 6 levranciers per dag
waarvan meestal een halve tot hele trailer vol :S


7 smorgens beginnen tot 4 uur smiddag`s
 
Ik werk bij Leen bakker en verdien als 18 jarige nu 4.71. Ik werk er nu wel al 2,5 jaar. De collega's zijn leuk maar de bazen, praat me er niet van. Ik probeer nu ergens anders te gaan werken waar ik een loontje uit kan halen van 300/400 euro per maand.
 
ik verdien voor een 17jarige 448 netto per maand. Als dalijk 18 ben ga ik naar de 563 netto.
 
Originally posted by Ozdorp
Zeg ik dat ik klote werk heb?? Ik ga goed met me collega's om, al tijd free cola, sigaretten, pizza, na het werk bieren, tijdens werk altijd lagge tv kijken, ik vermaak me goed hoor :)

Same over here @ pizzeria alleen wij hebben er nog een gokkast bij:)


Ik verdien vier euro per uur en ben 19........Met fooi erbij verdien ik zo rond de 6/7 euro per uur.

Als ik mijn rijbewijs heb dan krijg ik 6 euro per uur en mag ik lekker met hun wagen sjezen.

Het is allemaal zwart en flexe werktijd........Mijn ideale bijbaantje:W
 
Ik werk in de keuken van een restaurant, houd me vnml bezig met koken en afwas :| 50/50

Verdien 5 euro bruto per uur = 4 netto
 
Ik werk ook bij Praxis, ben 16 en verdien zo'n 3,70 in het uur geloof ik. betaalt goed, alle extra kosten zoals koopavonden en zaterdag 133% is tog lekker.. Ga er werken :D

Greetz, Stephan
 
mja loon is erg vaag, ik ben 19, werk nu bij zowel de PLUs als ergens op systeembeheer
bij de PLUS verdien ik 4.50, bij systeembeheer 7,50 p.u
1x raden waar ik liever werk
 
ik werk bij makro en verdien per uur 4,20 met alles eraf
op feestdagen krijg ik 300 % uitbetaalt dus 12.60 per uur hmz ik wou da elke dag een feestdag was :D
 
Ik ben 17 en verdien 7,75 netto + bonussen, maarja ben op non-actief. :(

Telemarketing, maar niet zomaar een bureau, eentje op de zakelijke markt. :)
 
Heb jaartje bij praxis gewerkt, is op zich best relaxed. Helemaal geen zwaar werk en verdient best goed. Als je savonds moet werken krijg je er eten en na werk altijd bieren methapjes erbij.
Alleen kleding is wel verrot.
 
Het lijkt laag maar valt best mee. Ik werkte toen ik 17 was voor 7 gulden per uur en daar was ik nog blij mee ook. Dat zou nu iets meer dan 3 euro zijn :D

Ik zou overigens niet weten hoeveel ik per uur verdien, veel te weinig in ieder geval :)
 
Originally posted by Typhoon 70cc
Ik werk ook bij Praxis, ben 16 en verdien zo'n 3,70 in het uur geloof ik. betaalt goed, alle extra kosten zoals koopavonden en zaterdag 133% is tog lekker.. Ga er werken :D

Greetz, Stephan

't Is 3.69 ;)

Welke afdeling en welke stad werk je ?
 
Originally posted by ikke123
Heb jaartje bij praxis gewerkt, is op zich best relaxed. Helemaal geen zwaar werk en verdient best goed. Als je savonds moet werken krijg je er eten en na werk altijd bieren methapjes erbij.
Alleen kleding is wel verrot.

Kleding vind ik juist meevallen, je kan kiezen uit polo of trui.
Broek vind'k ook redelijk normaal alleen de werkschoenen zien er niet uit.
Maja loop toch liever met werkschoenen aan wanneer ik een MDF plaatje van 18mm op m'n poten laat vallen dan met m'n sportschoentjes.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top