Werken bij Praxis

Status
Not open for further replies.

Spock

?!?
Dag Luitjes,

Gister werd ik opgebeld voor een sollicitatiegesprek bij de praxis.
Op dit moment werk ik bij de AH waa ik redelijk goed verdien (4.13)

Iemand ervaringen bij de praxis werken, en weten jullie ong het uurloon van een 17-jarige?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

werk je daar part time of zow ?

en 4.13 vink wel heel erg veel voor een 17 jarige...
ik ben nu 18 en verdien 3.40 :(
 
Originally posted by Glenn
werk je daar part time of zow ?

en 4.13 vink wel heel erg veel voor een 17 jarige...
ik ben nu 18 en verdien 3.40 :(

:D

ik ben 18 en verdien netto 6.62 euro per uur.(en ik krijg het nog ook:W ) praxis is ws. hard werken, veel omgang met klanten.je moet ervan houden...
 
ik werk ook part time bij de ah en verdien ook 4,13.
dat is normaal bij de ah voor iemand van 17
 
maar weet iemand ong uurloon bij de praxis? als ze rond de 3.75 gaan zitten benk tevreden......
 
Originally posted by Glenn
werk je daar part time of zow ?

en 4.13 vink wel heel erg veel voor een 17 jarige...
ik ben nu 18 en verdien 3.40 :(

4.13 is wel redelijk normaal hoor... 3,40 is wel belachelijk weinig voor een 18-jarige!
 
das netjes, Praxi valt onder de vendexxkbb Group, iemand die ook bij een bedrijf werkt van deze group 17 is en nog geen volledig arbeidsjaar heeft?
 
ik werk nu 2 jaar @ AH, krijg 3, 45, ben 17...
Als het ff opschiet en ik verkoper 2 wordt, dan krijg ik ook 4 euro ofzo, dus das wel normaal
 
ga bij de mac werken.. kben ook 17.. verdien 4.36.. en op zon- en feestdagen 150%...

en tis nog nie eens hard werken ofzow :) wat me bij de praxis wel lijkt...
 
Originally posted by Yansuni
ga bij de mac werken.. kben ook 17.. verdien 4.36.. en op zon- en feestdagen 150%...

en tis nog nie eens hard werken ofzow :) wat me bij de praxis wel lijkt...

Hahaha.. moet je hem horen, is niet eens zo hard werken 8P

Iedereen die ik ken en die bij de mac heeft gewerkt zegt dat er echt een grote werkdruk achter staat en dat het verschrikkelijk werk is!

Mja, jouw keuze;)

(NoFl btw..)
 
neej meestal als ik daar kom zijn ze een beetje aan het lanterfanten :D...

Maar ja ik heb maandag gesprek, als iemand daarvoor nog extgra dingen weet hoor ik het graag :)
 
Praxis pwnt :D

Werk der nu een jaar, het werk bevalt me en de collega's zijn tof.
Loon valt elke maand weer mee. 's Avonds na 6 uur 133%, zaterdag na 2 uur ook 133% en op koopzondagen 200%.

Verdien nu als 17jarige 3.69 in t uur.


Hiervoor heb ik ook bij de AH gewerkt en de Praxis bevalt me echt 10x beter.
Het is veel meer omgang met klanten en veel minder inpakken etc.

Werktempo is verschillend, 's avonds en 's ochtends is t over t algemeen vrij rustig terwijl je 's middags wel moet aanpoten.

In t begin vond ik t ook wat minder aangezien je nix van de producten etc weet maar naarmate je meer werkt en dus meer weet wordt t leuker om klanten te helpen en adviseren.

Voor vragen pm me maar.
 
verkoper 2, dat betekent bij ons, dat je dan gaat bestellen en en deel leiding geeft enzo

cluster hoofd wordt...

en ik werk er part time ja, ongeveer 8 uur pw
 
Kheb bij de gamma gewerkt, kreeg er op zich vrij weinig minimum loon met 1 jaarvoorruit, dus als je 18 bent kreeg je het loon van een 19 jarige.

Op het begin is het idd wel ff kut want je weet niets te staan maar als je er ff werkt is het wel leuk, lekker veel klanten helpen enzo.
 
dat hebben wij niet bij de ah. wij hebben alleen vaste die meer te zeggen hebben en die zijn dan ook direct vulploegleider. die mogen ook bestellen en dergeleike

ik werk er dan part time 10 uur pw
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top