watdan vind je die niet knap ?BojT said:Nico, jou gurlie is toch sjaak z'n zusje? of heb ik dat nu verkeerd begrepen?
BojT said:nee danku
ik heb ze toch liever iets ouder.
*edit, kan niet eens fatsoenlijk reageren... @ klaas dus! :#
En oooh wat zit die jongen hier toch erg mee.. Ik wil zijn ledenlijst van msn niet eens zien.. .. 13 jaar, 14 jaar, 16 jaar, 12 jaar +ralf+BojT said:ach.. meisje van 13 vragen zich af waarom ze nog geen jongen gepijpt hebben..
meisjes van 14 willen zich uitkleden op een webcam...
waar gaat het heen tegenwoordig :z
[5th]Nick said:Jonge hier lopen meisjes rond van 14 die zich door een kerel van 25 in hun Arie laten nemen... dus het zijn idd barre tijden...
*Edit* Arie was wat vriendelijker dan het oorspronkelijke woord
knappe meid idd, just wonderingJz. said:watdan vind je die niet knap ?
Excuzé moi? :XnicoSRsport said:En oooh wat zit die jongen hier toch erg mee.. Ik wil zijn ledenlijst van msn niet eens zien.. .. 13 jaar, 14 jaar, 16 jaar, 12 jaar +ralf+
Haha.. tis dat ik het niet vertrouw om hier een foto te posten (god weet waar die terecht komt), maar anders zouden jullie het beeldscherm aflikkenBojT said:Nico, jou gurlie is toch sjaak z'n zusje? of heb ik dat nu verkeerd begrepen?
Ik zou er ook niet veel problemen mee hebben als ze maar niet het hele voetbalteam incl. reserves gehad heeft snap je,en als ze dan nu maar bij mij blijftzjaaakie said:hahahahaha in hun Arie! *gaat out*
Maareuh... dit gaat inderdaad nergens meer over. Tuurlijk kun je het niet van een vrouw van 22 verwachten dat ze maag bleef omdat ze jou nog niet ontmoet had! En uiteindelijk moet het ook niet uitmaken of een meid van 17 voor jou een ander heeft gehad. Helaas maken veel kerels zich daar wel druk om. vaak zit dat probleem bij hen en niet bij de meid
Toen ging je verkeerde gaatjes vullen :* ?DME3 said:Mja, had in het begin soms wel s last van die faalangst.... met bepaalde gevolgen vandien
nicoSRsport said:Haha.. tis dat ik het niet vertrouw om hier een foto te posten (god weet waar die terecht komt), maar anders zouden jullie het beeldscherm aflikken
Zelfs dat lukte me nietJz. said:Toen ging je verkeerde gaatjes vullen :* ?
:#DME3 said:Zelfs dat lukte me niet
dan doe ik het wel voor je nico :# :nicoSRsport said:Haha.. tis dat ik het niet vertrouw om hier een foto te posten (god weet waar die terecht komt), maar anders zouden jullie het beeldscherm aflikken
neej is dus niet het zusje van Zjaaakie. Zijn zusje is nog ouder dan ik ben geloof ik.BojT said:knappe meid idd, just wondering
BojT said:faalangst? niets op uit doen.. gewoon ramme -:-
damn.. jammer .. nou jongens.. geil ze!! whahaBojT said:dan doe ik het wel voor je nico :# :