Wereld Der Maagden

Nog maagd?

• Jep

Votes: 90 28.3%
  • Nee zot!

Votes: 228 71.7%

• Total voters
    318
Status
Not open for further replies.
Toen ik 17 was, had ik een GF van14 en een half.... Wat ook best jong is imo. Wel geen seks mee gehad, zou wou wat wachten en dat vond ik best.

BojT said:
ach.. meisje van 13 vragen zich af waarom ze nog geen jongen gepijpt hebben..
meisjes van 14 willen zich uitkleden op een webcam...

waar gaat het heen tegenwoordig :z
En oooh wat zit die jongen hier toch erg mee.. Ik wil zijn ledenlijst van msn niet eens zien.. :D.. 13 jaar, 14 jaar, 16 jaar, 12 jaar +ralf+

[5th]Nick said:
Jonge hier lopen meisjes rond van 14 die zich door een kerel van 25 in hun Arie laten nemen... dus het zijn idd barre tijden...

*Edit* Arie was wat vriendelijker dan het oorspronkelijke woord :P

hahahahaha in hun Arie! *gaat out*:D

Maareuh... dit gaat inderdaad nergens meer over. Tuurlijk kun je het niet van een vrouw van 22 verwachten dat ze maag bleef omdat ze jou nog niet ontmoet had! En uiteindelijk moet het ook niet uitmaken of een meid van 17 voor jou een ander heeft gehad. Helaas maken veel kerels zich daar wel druk om. vaak zit dat probleem bij hen en niet bij de meid:P

nicoSRsport said:
En oooh wat zit die jongen hier toch erg mee.. Ik wil zijn ledenlijst van msn niet eens zien.. :D.. 13 jaar, 14 jaar, 16 jaar, 12 jaar +ralf+
Excuzé moi? :X

mijn msn lijst is de jongste, 16 jaar... en das m'n zusje zelfs :+

BojT said:
Nico, jou gurlie is toch sjaak z'n zusje? :rolleyes: of heb ik dat nu verkeerd begrepen?:P
Haha.. tis dat ik het niet vertrouw om hier een foto te posten (god weet waar die terecht komt), maar anders zouden jullie het beeldscherm aflikken;)

zjaaakie said:
hahahahaha in hun Arie! *gaat out*:D

Maareuh... dit gaat inderdaad nergens meer over. Tuurlijk kun je het niet van een vrouw van 22 verwachten dat ze maag bleef omdat ze jou nog niet ontmoet had! En uiteindelijk moet het ook niet uitmaken of een meid van 17 voor jou een ander heeft gehad. Helaas maken veel kerels zich daar wel druk om. vaak zit dat probleem bij hen en niet bij de meid:P
Ik zou er ook niet veel problemen mee hebben als ze maar niet het hele voetbalteam incl. reserves gehad heeft snap je,en als ze dan nu maar bij mij blijft :P

nicoSRsport said:
Haha.. tis dat ik het niet vertrouw om hier een foto te posten (god weet waar die terecht komt), maar anders zouden jullie het beeldscherm aflikken;)
dan doe ik het wel voor je nico :# :

blue.jpg

Status
Not open for further replies.
Back