snelste achtbaan en hoogste in de wereld ...?

• Thread starter Thread starter FunnyFunn
  • Start date Start date
Originally posted by Black Phantom
was laatst een programma op discovery over rollercosters..
zag ik echt wel een paar engere tussen als deze..
tis misschien hoog en je valt vertikaal naar beneden maar het is ook in 3 sec. afgelopen

klopt die van discovery vond ik lijper :D die pa wat voor het eerst sinds 15jaar zijn angst erin over won :W

Originally posted by Menn0
Foto's van een collega van mij, geen idee van waar. Maar vond het er wel vet uitzien :)

(foto's)

Ziet er zeker stoer uit.

Is trouwens de Silver Star in het Europa Park in het Duitse plaatsje Rust (what's in a name :D )

Originally posted by Black Phantom
was laatst een programma op discovery over rollercosters..
zag ik echt wel een paar engere tussen als deze..
tis misschien hoog en je valt vertikaal naar beneden maar het is ook in 3 sec. afgelopen

heb ik ook naar zitten kijken :) vooral die achtbaan waar je gewoon aan je wagentje hangt lijkt mij echt scary})

Tering dit ding is echt aardig vet.
Moet wel bruut zijn die acceleratie ook ;)
Alleen 50 pond voor een entreekaartje is echt niet meer normaal vind ik.

OK ik heb het gevonden. Hoogste en snelste achtbaan van het moment. De Top Hill Dragtser in Cedar Point USA.

420 foot hoog (126m) en bereikt een snelheid van 120 mph (193 km/h) Ok leuk, maar dat in 4 seconden. dat moet een héle leuke acceleratie zijn :O

Originally posted by #CARMA#
heb ik ook naar zitten kijken :) vooral die achtbaan waar je gewoon aan je wagentje hangt lijkt mij echt scary})

Das in sixflags ook... el condor

Wilde btw in WB movieworld in de go-karts

14(!!) euro !!!!!!!!!!

Zeker wreed cool alleen hij duurt geen 3 of 4 seconden hoor.
Hij accelereert in 4 seconden naar de topsnelheid !!!!!! van 193 km/uur.
Is de entree niet de entree voor het hele park....anders is t idd wel heel prijzig.

Originally posted by SWA
Hoe zit t nou met antwoord op me vraag?

De skydiving kost €15 per persoon, als je met z'n 2en gaat. Als je in je 1tje gaat kost het €20. Voor de rest moet je alleen nog betalen voor de go-karts (€6), en die dingen gaan sl00m.... Verder nog nooit in 6flags geweest :eek: dat kan ik me niet eens voorstellen. Vorig jaar 5x heengeweest :D dit jaar ook al een keer, binnenkort wsl weer :#

Back