snelste achtbaan en hoogste in de wereld ...?

• Thread starter Thread starter FunnyFunn
  • Start date Start date
Originally posted by Supern00b
volgens mij valt ie best wel meej... :P
Alleen als je daarboven naar beneden valt, dan voel je denk ik wel een half orgasme ofzow... :~ achtbanen zijn coel!

liever een heel orgasme, is nog gratis ook:)

is echt wel lekker ding :p

Maar weer spijtig dat het zo snel voorbij is he. Je staat zeker een uur aan te schuiven voor 1 minuut pret :(

Ligt dit nou aan mij, of vind ik deze niet al te leuk?

Een uur wachten, je lam betalen, en dan na 3 seconden weer buiten staan. Nounou. Ik heb wel leukere achtbanen gezien, ik hou van veel loopings, kurkentrekkers en dat soort dingen :D

Snelste baan is volgens mij nog steeds the Superman: The Escape in Six Flags Magic Mountain (ow wat wil ik graag naar dat park) in Valencia California. Hoogte 120 meter en snelheid 160 km/h. En 5 sec. gewichtloos @ top.

Moet echt TE wreed zijn.

(ben ook een tijdje helemaal 8baan freak geweest, alleen niet zo dat ik elke week een ander park ging bezoeken ofzo. Das allemaal Six Flags Amerika en das niet te doen)

Nog even wat begeleidende plaatjes:

Maintower2.gif

Courtyard.gif

Maintower.gif

Staat overigens nog ter discussie of het wel een achtbaan is omdat het geen gesloten track heeft.

Jah die was ook wrEEd, was ook vaak programma op discovery over achtbanen enzo, en hoe dat allemaal ontstaan was.

Vorige week in de houten rollercoaster in Warner Brothers geweest, ook ettele malen helemaal gewichtloos, kwam bijna klaar in dat ding vet relaxed gevoel in je maag geeft da...

Originally posted by hebo-aeroxje
Jah die was ook wrEEd, was ook vaak programma op discovery over achtbanen enzo, en hoe dat allemaal ontstaan was.

Vorige week in de houten rollercoaster in Warner Brothers geweest, ook ettele malen helemaal gewichtloos, kwam bijna klaar in dat ding vet relaxed gevoel in je maag geeft da...

Als je klaarkomt in zo ding spuit je in je eigen gezicht lekker joh :D

Originally posted by *EmankciN*
:eek: wat een monster!! Maar 50 pond heb ik er echt niet voor over!!! Ik heb niet eens 15 euro over voor een skydive vlucht in 6Flags...

Moet je in sixflags los betalen voor atracties dan? (ben er goddamn nogsteeds nooit geweest dus daarom check ik ff)

Originally posted by Folkert@MinaRally
Snelste baan is volgens mij nog steeds the Superman: The Escape in Six Flags Magic Mountain (ow wat wil ik graag naar dat park) in Valencia California. Hoogte 120 meter en snelheid 160 km/h. En 5 sec. gewichtloos @ top.

Moet echt TE wreed zijn.

(ben ook een tijdje helemaal 8baan freak geweest, alleen niet zo dat ik elke week een ander park ging bezoeken ofzo. Das allemaal Six Flags Amerika en das niet te doen)

:)
Daar ben ik vorige zomer in geweest :) was echt heel erg kick. In dat park staat ook de betere versie van Golaith, die gaat 140 km/h en niet over de kop. Je zit dus alleen vast met 1 beugeltje.

Originally posted by Dhr Projectx17
tering he wat een ding alleen wel een beetje kort
als je beter kijkt zie je dat de achtbaan niet alleen bestaat uit dat verticale stuk.... die achtbaan gaat nog veel verder dan je op het filmpje ziet...

wel een teringbrute achtbaan trouwens! :W

Originally posted by SWA
Hoe zit t nou met antwoord op me vraag?
voor 'gewone' attracties like achtbanen enzo hoef je niet extra te betalen... alleen voor die speciale dingen like Skydiven (is met soort bestuurbare parachute) dus wel...

Back