Arne
Pia Maxiscooter FTW
Originally posted by Hebo_NRG:
Dat moeten we zien op de meeting!
Dat heb je toch al eens gezien...Joel houdt het sowieso niet bij...
Originally posted by Hebo_NRG:
Dat moeten we zien op de meeting!
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Heb jij dan een teller die tot de 135 loopt?
Als je koppakkingEN (?) hebt, zal het wel L.C. zijn? Check dan eens dat achterlijk kleine Piaggio-radiateurtje...
Greetz.
Originally posted by hebo70:
nee me teller gaat tot de 120 maar daar gaat ie dan "ongeveer" 15 km overheen en ik heb geen LC maar AC en heb nu al zoveel koppakingen gesloopt dat ik het nu ondertussen wel koppakingEN mag noemen.
mzzl
Originally posted by Arne@Piaggio:
Dat heb je toch al eens gezien...Joel houdt het sowieso niet bij...
Originally posted by flash16:
Ik heb een paard met precies 1 pk
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Pas de luchtafvoer van de geforceerde luchtkoeling aan d.m.v. gaten in de koelkap (niet aan de aanzuigkant, maar aan de andere kant), het volumedebiet wordt dan hoger, er stroomt meer koude lucht langs de cilinder... Onaangepast bouwt de koelvin alleen maar druk op...
Originally posted by Michel:
ik heb een FF die 160 loopt... malossi tuned
Originally posted by Royal Rally:
Ik heb een getuned paard. Heeft nu 2 pk op de testbank.
Originally posted by Royal Rally:
Hoe bedoel je nou precies? Want aan de "andere kant" van de koelkap zit al een gat waar de warme lucht wordt afgevoerd. Deze komt wel uit op het (aangepaste) luchtfilter.
Bedoel je daar nou nog wat gaten maken?
Ik maak me straks namelijk ook zorgen om mijn koeling als nieuwe set-up straks klaare is.
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Wordt jouw gebruikte koellucht je luchtfilter in geblazen?