Wie heeft het blad 'Wheels 1996' nog?

Ik zal k eens bij mn ouders kijken. Ik heb iets van 4 Wheels uit die tijd, maar deze cover komt me niet bekend voor. Ik vrees dus dat ik die niet heb, maar je weet maar nooit.
 
Iemand in voor een group buy voor uitlaatjes uit Italie? :p Ik heb laatst voor weinig een splinternieuwe Giannelli Metal gekocht in italie. Dezelfde shop verkoopt ze nu ineens 200 euri per uitlaat.. blijkbaar veel vraag naar. Zie nu ergens anders een hele berg nieuwe Leovinci Straight uitlaten te koop staan :W

View attachment 32022

Ook gezien, ik wil er wel 1 hebben (Piaggio) Heb jij al besteld?
 
Die Tigers of the Sky is echt tof, hopelijk wordt ie netjes behandeld:'(

Heel gaaf, toen ik de titel van dit topic las moest ik direct aan de 'tigers of the sky phantom' denken. Was echt mijn droomscooter toentertijd :#
Meer foto's Jorick??
 
Tigers of the Sky:

2012-03-31 14.20.16 (Medium).jpg
2012-03-31 15.57.20 (Medium).jpg

De beta :)

18.jpg

In deze paint kon je hem ook kopen:

206_1_malaguti.jpg

De originele bij elkaar:

01112008606.jpg

Ook gehad toen ik 16 was :W:

4639895551_82cc5dec67.jpg

Ben Barten:

ben4.jpg

Heb ook een malossi zip gehad:

IMG_3645 (Medium).JPG

En deze:

IMG_20120930_134109 (Medium).jpg

Matton ding:

P1050408.JPG

Fokking oud :p:

race2800.jpg
 
Heerlijk die nostalgie, jammer dat je het 1 en ander verkocht hebt Jorick, die phantom had ik echt onder een hoesje laten staan als jeugdherinnering.
 
Heel vet allemaal.... ik zo ook zo mn eerst brommer weer op willen bouwen :(

Wat is trouwens het kenteken van die blauwe Vespa? Ik zou bijna zweren dat het het broertje van mijn Vespa Sprint 150 is...
 
Ahh, Panther of the Sky is die andere paint. Geinig, wel tof die originele oude modellen... SR Urbandkid, Viper, Replica, Max Biaggi :~:~
 
betaracer.jpg


Check de website trouwens eens, is van Wahid Salem :D

Ben Barten inderdaad... En Yrjo van Mill op z'n Quartz 8)
 
Back
Top