Wat voor blok heeft deze scooter?

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Je ziet nieteens een foto van het eigenlijke blok man 8P
haha true... maar ik heb de fotos helaas niet zelf gemaakt.
Ik bedoelde eigenlijk of iemand misschien de scooter zou herkennen vanaf de foto en dan het daarbij horende type blok zou weten..
 
Made in Taiwan by Herchee Industrial the Adly Thunder Bike is available in a 50cc and a 150cc. The 50cc is an air-cooled 2-stroke Minarelli style engine. The 150cc version uses a variation of the GY6 engine, with a 4-valve head. Both bikes come standard with kick and electric starts, front and rear brakes, speedometer, head/ tail lghts and turnsignal.
The seat is comfy and there’s enough power to carry two adults. No doubt either would provide great transportation and help to save money on rising fuel costs. Available in red, yellow, blue or black. The 50cc sells for $1899.00 while the 150cc goes for $2250.00.
Wat ze met "Minarelli style" bedoelen zou ik niet weten, mogelijk is het een Mina imitatie maar passen Mina onderdelen wel gewoon en zitten er hier en daar kleine verschillen in.
 
ik zou als je wat meer kwaliteit wild voor die benelli gaan die er achter staat. ;) dit is meer een namaak mina blokje.
 
ik zou als je wat meer kwaliteit wild voor die benelli gaan die er achter staat. ;) dit is meer een namaak mina blokje.
Ik zoek een beetje een leuk scootertje voor de zomer die ik dan een beetje kan overspuiten en opknappen enzo.. en na de zomer weer wegdoen..
Dus dit leek me opzich wel wat... vraagprijs rond de 200 dacht ik, en start meteen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top