Wereld Der Maagden

Nog maagd?

• Jep

Votes: 90 28.3%
  • Nee zot!

Votes: 228 71.7%

• Total voters
    318
Status
Not open for further replies.
Dennis said:
ja wel met je vrouwelijk hocky team erbij he:P
waarom warn jij jezelf nooit? :*:P

en who cares als je gf er al een aantal voor jou heeft gehad..:? zou er maar mee leren leven.. want tegen de tijd dat jij een jaartje of 25 ben zul je geen meisje treffen die nog maagd is. (ja oké, of je bent fout bezig :X)

BojT said:
waarom warn jij jezelf nooit? :*:P

en who cares als je gf er al een aantal voor jou heeft gehad..:? zou er maar mee leren leven.. want tegen de tijd dat jij een jaartje of 25 ben zul je geen meisje treffen die nog maagd is. (ja oké, of je bent fout bezig :X)

Dus je bent fout bezig als jij toevallig een meisje treft die nog maagd is :# ?

DME3 said:
Allemaal BS vind ik.

Als je het er moeilijk mee hebt dat je GF al meerdere kerels heeft gehad, lijkt het mij dat je wat bang bent om vergeleken te worden en als minder goed te worden bestempeld. In het begin was ik ook altijd wat twijfelachtig en dacht ik ook van "mss vond ze bij die andere fijner enz.....".
Beter doe je dit dus niet, wat faalangst en prestatiedrang wil je dus niet in bed :rolleyes: (spreek uit ervaring :X ).

Dan is het dus juist geen bullshit. Al 3 mensen achter elkaar geven dit nu aan;) waaronder jij dus ook. En inderdaad je hebt gelijk, het is volgens mij puur vaalangst waar voornamelijk dan de jongens last van hebbe. En waarom? ... omdat het in de cultuur geeist wordt of iig wenselijk wordt bevonden dat de jongen 'presteert'. Uiteindelijk gewoon pure onzin hoor, als de meid niet presteert is der weinig an:P. Daarom wordt seks ook beter als je elkaar leert kennen he...

En over het likken als lassie ... als daarover nog wat gemeld moet worden laat ik het aan Nico over:P Mooie herder;)

nicoSRsport said:
Ik vind dit dus BS.. Het gaat er niet om om vergeleken te worden. Het gaat erom dat je vriendin zoals eerder genoemd in dit topic puur en alleen voor jou kiest. Het gaat om het idee dat je vriendin het intieme egt alleen nog maar met jou gedeeld heeft.

En het gaat niet om vergelijken met elkaar. Hier ben ik totaal niet bang voor.
Snap wel wat je bedoelt :) Maar er komt toch wel een leeftijd waarop je geen GF vind die nog maagd is. Of je moet op zoek om een jonger model +pippi+
Dat je de eerste bent voor je GF zou ik wel fijn vinden. Je voelt je dan mss wel wat speciaal omdat ze jou eraan toevertrouwd.

Ik vind het helemaal niet erg als me GF als meerdere jongens heeft gehad, dat ze met mij naar bed gaat vind zo al intiem en speciaal. Want dat doet ze toch niet zomaar met de eerste de beste toch?

Jonge hier lopen meisjes rond van 14 die zich door een kerel van 25 in hun Arie laten nemen... dus het zijn idd barre tijden...

*Edit* Arie was wat vriendelijker dan het oorspronkelijke woord :P

ach.. meisje van 13 vragen zich af waarom ze nog geen jongen gepijpt hebben..
meisjes van 14 willen zich uitkleden op een webcam...

waar gaat het heen tegenwoordig :z

[5th]Nick said:
Jonge hier lopen meisjes rond van 14 die zich door een kerel van 25 in hun Arie laten nemen... dus het zijn idd barre tijden...

*Edit* Arie was wat vriendelijker dan het oorspronkelijke woord :P
Hahah :# ARIE 8P

en bastiaan, op zoek naar de verloren dildo-:- ?

BojT said:
ach.. meisje van 13 vragen zich af waarom ze nog geen jongen gepijpt hebben..
meisjes van 14 willen zich uitkleden op een webcam...

waar gaat het heen tegenwoordig :z
Naar jou huis :P(flauw)

Hmmm nou ik zal je wel vertellen ik heb een keertje een meisje gehad, en ik kwam er pas een paar dagen laten achter dat ze 14 was (ik was toen 18), maar ze zien er tegenwoordig ook uit alsof ze 18 zijn, vroegah ( :rolleyes: ) vonden wij meisjes nog vies op de basisschool, tegenwoordig ben je al gepijpt voordat je brugpieper wordt man :X

zjaaakie said:
Dan is het dus juist geen bullshit. Al 3 mensen achter elkaar geven dit nu aan;) waaronder jij dus ook. En inderdaad je hebt gelijk, het is volgens mij puur vaalangst waar voornamelijk dan de jongens last van hebbe. En waarom? ... omdat het in de cultuur geeist wordt of iig wenselijk wordt bevonden dat de jongen 'presteert'. Uiteindelijk gewoon pure onzin hoor, als de meid niet presteert is der weinig an:P. Daarom wordt seks ook beter als je elkaar leert kennen he...

En over het likken als lassie ... als daarover nog wat gemeld moet worden laat ik het aan Nico over:P Mooie herder;)
Kat en hond, die sjaak en ik. Het kan nooit vriendelijk:*..

Maar euh.. neej ik heb er geen problemen mee om mijn girlie te verwennen.
Boeit me ook niet of jullie dat raar vinden:)

Status
Not open for further replies.
Back