nicoSRsport
Well-Known Member
Haha, ach ja.. leedvermaak.. kan ook leuk zijn[5th]Nick said:Er wordt mij wel eens verteld dat ik wel eens wat langzamer ben ja
Maar daar heb ik jullie toch voor... forum-Homies
Haha, ach ja.. leedvermaak.. kan ook leuk zijn[5th]Nick said:Er wordt mij wel eens verteld dat ik wel eens wat langzamer ben ja
Maar daar heb ik jullie toch voor... forum-Homies
nicoSRsport said:Ach ja, mijn blok onder jouw scooter bedoel je?
Rijd jou scooter tenminste ook een keer:X
Ben het hier wel mee eens. Dit heb ik zelf ook. Ik vind het fijn dat me vriendin nog maagd was, en zou het niet leuk gevonden hebben als ze al met 3 jongen geslapen had. Echter had zij er minder moeite mee dat ik niet maagd was.zjaaakie said:Ontopic:
Nee inderdaad geen maagd meer. Ik heb 5,5 jaar een relatie. Ik denk dat het voor je partner fijn is om te weten dat je serieus met dit onderwerp omgaat. Wel valt me op dat jongens het vaak erger vinden als de meid een ander heeft gehad dan de meiden als het andersom is. Ik denk dat ik dat zelf destijds ook had. Dat lijkt me puur een cultureel stereotype gedachte.
Nick vermaakt zich ook altijd goed met zn leden,toch Nick *D (goedemorgen schat)8PnicoSRsport said:Haha, ach ja.. leedvermaak.. kan ook leuk zijn
Allemaal BS vind ik.nicoSRsport said:Ben het hier wel mee eens. Dit heb ik zelf ook. Ik vind het fijn dat me vriendin nog maagd was, en zou het niet leuk gevonden hebben als ze al met 3 jongen geslapen had. Echter had zij er minder moeite mee dat ik niet maagd was.
Wij? Ja dat moeten we zeker een keer doen! *DDennis said:ff meete?
[5th] klaas said:Nick vermaakt zich ook altijd goed met zn leden,toch Nick *D (goedemorgen schat)8P
En Dennis zaterdag 2 hockeyelftallen +ralf+
Komt goe dhebben we het wel over via msn stomme offtopicert :*Dennis said:ja wel met je vrouwelijk hocky team erbij he
Ik vind dit dus BS.. Het gaat er niet om om vergeleken te worden. Het gaat erom dat je vriendin zoals eerder genoemd in dit topic puur en alleen voor jou kiest. Het gaat om het idee dat je vriendin het intieme egt alleen nog maar met jou gedeeld heeft.DME3 said:Allemaal BS vind ik.
Als je het er moeilijk mee hebt dat je GF al meerdere kerels heeft gehad, lijkt het mij dat je wat bang bent om vergeleken te worden en als minder goed te worden bestempeld. In het begin was ik ook altijd wat twijfelachtig en dacht ik ook van "mss vond ze bij die andere fijner enz.....".
Beter doe je dit dus niet, wat faalangst en prestatiedrang wil je dus niet in bed (spreek uit ervaring :X ).
Ja het zijn barre tijden...Titera said:probeer maar even een meisje te vinden van je eigen leeftijd die mooi is, en nog maagd. is toch verdomd moeilijk in deze tijd.