Wereld Der Maagden

Nog maagd?

• Jep

Votes: 90 28.3%
  • Nee zot!

Votes: 228 71.7%

• Total voters
    318
Status
Not open for further replies.
wask weer... zegt:
whaaaaaat

wask weer... zegt:
sjaak zijn zusje?

BojT.. - zegt:
zoiets wast toch?

wask weer... zegt:
tegen wie zij je dat dan?

BojT.. - zegt:
nico had toch wat met jouw zusje of nichtje of wat wast?

wask weer... zegt:
dan moettie me ff wat uitlegge

BojT.. - zegt:
jij zei me dat?!

wask weer... zegt:
ik krijg @ msn al reply's van mensen die nico's vriendin in zijn msn scherm hadden gezien en die mij nu vertelle dak een knappe zus hebgekk

:#8P (gesprekje met zjaaaakie dus)

BojT said:
wask weer... zegt:
whaaaaaat

wask weer... zegt:
sjaak zijn zusje?

BojT.. - zegt:
zoiets wast toch?

wask weer... zegt:
tegen wie zij je dat dan?

BojT.. - zegt:
nico had toch wat met jouw zusje of nichtje of wat wast?

wask weer... zegt:
dan moettie me ff wat uitlegge

BojT.. - zegt:
jij zei me dat?!

wask weer... zegt:
ik krijg @ msn al reply's van mensen die nico's vriendin in zijn msn scherm hadden gezien en die mij nu vertelle dak een knappe zus hebgekk

:#8P (gesprekje met zjaaaakie dus)

Whahaha.. wie heeft dit verhaal nou weer in de wereld geholpen dan. Ik heb niks met het zusje van zjaaakie!

Zjaaakie heeft mijn vriendin nog niet eens ontmoet! Om ff een misverstand uit de wereld te helpen:#

nicoSRsport said:
Whahaha.. wie heeft dit verhaal nou weer in de wereld geholpen dan. Ik heb niks met het zusje van zjaaakie!

Zjaaakie heeft mijn vriendin nog niet eens ontmoet! Om ff een misverstand uit de wereld te helpen:#
Dat denk jij ;)

:*

nicoSRsport said:

alsk et zo hoor had je de schijn hoog moeten houden 8P

nu een echte foto :P

nicoSRsport said:

me zusJE zat bij jouw ZUS in de klas vroeger;)

En nee ik heb nico's vriendin nooit ontmoet (nah volgens mij ooit weleens gezien nico). Nico wil namelijk in de weekenden geen bezoek want dan komt zijn vriendin en sluiten ze zich 48 uur op ofzo... Roger Rabbit:P Ooit weleens een konijn zien likken als lassie?

Status
Not open for further replies.
Back