nicoSRsport
Well-Known Member
puberende kansloze scooterjeugd:*[5th]Nick said:Hey Boyd en Klaas, hebben jullie naaktfoto's van Nico's vriendin?
puberende kansloze scooterjeugd:*[5th]Nick said:Hey Boyd en Klaas, hebben jullie naaktfoto's van Nico's vriendin?
En zo hoort het hier toch *DnicoSRsport said:puberende kansloze scooterjeugd:*
Kan meerJz. said:Dit topic gaat trouwens wel snel 8P 5 replies per minuut ofzo:#
Neej, maar als ik kon neuken als een konijn.. damn.. :#..zjaaakie said:me zusJE zat bij jouw ZUS in de klas vroeger
En nee ik heb nico's vriendin nooit ontmoet (nah volgens mij ooit weleens gezien nico). Nico wil namelijk in de weekenden geen bezoek want dan komt zijn vriendin en sluiten ze zich 48 uur op ofzo... Roger Rabbit Ooit weleens een konijn zien likken als lassie?
Handel in vrouwen? zeg, we gaan toch niet het criminele pad op he:*[5th]Nick said:Hmmm ik vond alleen de handel aantrekkelijk hoor
Wij hebben officieel geen leven!Titera said:verveelt iedereen zich hier ook letterlijk dood?
gaat inderdaad erg snel allemaal
[5th] klaas said:Wij hebben officieel geen leven!
nicoSRsport said:Neej, maar als ik kon neuken als een konijn.. damn.. :#..
En nee, je mag best op bezoek komen.. ik ben geen robot die non stop doorgaat+ralf+
ik ook niet volgens jorne[5th] klaas said:Wij hebben officieel geen leven!
JorneP said:En als laatste: Get a life :+ :*
O vandaar stampertje }:Ozjaaakie said:anaalridder :W
stampuuuuuuh
Ik heb morgen een tentamen, maar wat is nou leuker.. dom lullen en je dood lachen of "Blood cell formation (haemopoiesis)" leren?[5th] klaas said:Wij hebben officieel geen leven!
Jorne moet op school op de leraar letten ipv het forum in de gaten houdenBojT said:ik ook niet volgens jorne
Ik zeg DOM LULLEN EN JE DOOD LACHEN +ralf+nicoSRsport said:Ik heb morgen een tentamen, maar wat is nou leuker.. dom lullen en je dood lachen of "Blood cell formation (haemopoiesis)" leren?
[5th] klaas said:Jorne moet op school op de leraar letten ipv het forum in de gaten houden