Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
Hans. said:
Ik doe dus International Business Studies aan t Willem 1 College in Den Bosch. Van de week had ik pas intake gesprek omdat er in het begin wat fout is gegaan met plaatsing in een andere opleiding. Anyway, moest ik een verkorte BEC test doen. Kwam B2 voor 1 deel uit rollen en C1 voor het andere deel. Hadden ze bij eerstejaars blijkbaar nog niet eerder gezien, dat afdelingshoofd was er helemaal over-the-top van t.t. Tot dusver is het btw echt een eitje die opleiding, wellicht wordt t nog wat interessanter :+
Als je een stage wilt doen, laat het maar even horen, ik studeer nu af bij een geschikt bedrijf voor jou... :)
 
Formula50 said:
Nog steeds geen uitslag van mijn medische keuring voor de luchtmacht. Ik word echt gek zo! We zijn inmiddels al 3,5 week verder.
Bel je: "Ja, het moet van de arts in het ziekenhuis naar de keuringsarts in Utrecht, dan gaat het weer naar een andere arts en uiteindelijk komt het heir en krijg je de uitslag". Telefonisch bericht is goed bericht, schriftelijk betekent wegwezen.
Zit nu al 3,5 week in spanning op een telefoontje/post te wachten en god weet hoe lang het nog duurt. Echt ontzettend vervelend!

hehe... hoop voor je dat je een belletje krijgt :p
succes iig ;)
Kut luchtmacht met hun Kut hellingshoek-test :|
 
Nicolás said:
Als je een stage wilt doen, laat het maar even horen, ik studeer nu af bij een geschikt bedrijf voor jou... :)

Ik laat wat van me horen Nicolàs, weet alleen nog niet zeker welke periode ik stage moet lopen. Maar ik meen periode 3.
 
Franks said:
hehe... hoop voor je dat je een belletje krijgt :p
succes iig ;)
Kut luchtmacht met hun Kut hellingshoek-test :|

Thanks!
Je bedoelt die test dat je een plaatje kreeg met een vliegtuig en daarnaast hetzelfde plaatje, maar met het vliegtuig dan onder andere hoeken? J moest dan kunnen vertellen over welke assen het vliegtuig gedraaid zou zijn (kon dus ook op z'n kop hangen enzo :X).
1 van die vele testjes op de 1e dag toch?

Vallen er best veel op af hoor Jules :p.
 
haha idd, zie je daar zo'n idioot met zo'n gek brilletje en zo'n ontzettende bos krullen, die lopen allemaal huilend weg :# :winner:
 
Net een week achter de rug @ HBO Commerciele Economie IMM @ HU, volgende week gelijk toets voor 1e ECT's. Stof is nog allemaal wel te behappen omdat ik vorige opleiding ok al deze stroming had :). Bevalt me wel, je bent iig lekker bezig!
 
Jules said:
haha idd, zie je daar zo'n idioot met zo'n gek brilletje en zo'n ontzettende bos krullen, die lopen allemaal huilend weg :# :winner:

Ga jij maar auto's verkopen ipv uuh.. mensen met krullen en een bril en mensen die eigenlijk heel slim zijn, maar per ongeluk alles verkeerd om deden en daardoor niet door de test komen zwart te maken ;)
Plantje word vast en zeker een goede Psyco :A hihi
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk! Kreeg vandaag een telefoontje van de luchtmacht dat ik ook medisch goedgekeurd ben (na bijna 6 weken wachten) 8)-:-. Nug dus nog 1 aller-, aller-, allerlaatste ronde. Als ik die haal word ik dus gewoon F16/Apache-piloot.
Alleen het idee al :~. Kan m'n geluk even niet op vandaag, het komt zo dichtbij nu :).
 
Formula50 said:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk! Kreeg vandaag een telefoontje van de luchtmacht dat ik ook medisch goedgekeurd ben (na bijna 6 weken wachten) 8)-:-. Nug dus nog 1 aller-, aller-, allerlaatste ronde. Als ik die haal word ik dus gewoon F16/Apache-piloot.
Alleen het idee al :~. Kan m'n geluk even niet op vandaag, het komt zo dichtbij nu :).

9||6

Maar ik hoorde bij die opendag dat je tijdens de opleiding ook nog af kan vallen toch? Zo'n piloot vertelde dat hij voor de zekerheid ook een opleiding had gedaan ernaast.
 
Nick gefeliciteerd echt :winner:!

Ik doe momenteel dus BE, het bevalt me de ene dag wel de andere dag niet, maar stel dat ik zou stoppen heb ik wel zoiets van: 'Ja wat moet ik dan eigenlijk :X'.

We zien het wel.
 
Formula50 said:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk! Kreeg vandaag een telefoontje van de luchtmacht dat ik ook medisch goedgekeurd ben (na bijna 6 weken wachten) 8)-:-. Nug dus nog 1 aller-, aller-, allerlaatste ronde. Als ik die haal word ik dus gewoon F16/Apache-piloot.
Alleen het idee al :~. Kan m'n geluk even niet op vandaag, het komt zo dichtbij nu :).
Gefeli dude :)

Ik zit nu op het Alfa in Groningen,

ICT Niveau 4,,, hele dag CS'en :7
 
106% said:
Dorozetten Erik

Pussy mofo :+

Nee ik begrijp je.. Heel goed !

Wie geeft bij jullie eigenlijk BE / BA ?

Ook huizer?

Ja BA huizer, zij is opzich wel relaxed :). Maar die vakken vind ik wel oké en Marketing ook, maar Recht OMG :X.
 
haha ja recht is kut :D

Jammer dat het nu open toetsen zijn, wij konden vorig jaar met recht vragen tussen a b c en d kiezen :+

Das wel fokked up ja ik weet het.
Wie heb je voor recht? Loedje of Kwint? Last one I suppose?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top