Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
pruttelbakje said:
vandaag begonnen aan logistiek en economie aan de hogeschool rotterdam.
toevallig nog meer mensen daar?

Jep, hier nog één.. morge lekker sporte?
Ben net terug van de kroegtocht, wij zaten namelijk rond half 1 al te bieren.. vond tot 9 uur s avonds een beetje laat worde

Welke klas zit je?


Chrunkie said:
Vastgoed en makelaardij, hogeschool Rotterdam. Morgen introductie!

Had ik vorig jaar gedaan, vond alleen de opleiding toen geen kont,
Maar toen bestond die opleiding aan de HR nog maar een jaartje..
 
Monday 4 september 2006
11:00-12:45 T3-35

Tuesday 5 september 2006
14:00-16:45 L1-114

Wednesday 6 september 2006
13:00-16:45 L1-062


En dat 8 weken lang 9||6
 
Das chill.. Ik heb 3 lange dagen, en 2 redelijke, dat de komende 8 weken, dan een ander rooster:), en dan hopelijk op stage!
 
Vrijdag is meestal een vrije dag op Uni en de Donderdag heb ik er nu ook bij. Maar officieel moet je natuurlijk 42 u per week maken :)
 
Wij hebben 40 uur per week staan

waaronder momenteel 8 sbu -> studie uren, ik hoop dat ze niet verplicht worden, -> zo nee heb ik een redelijk chill rooster, zo ja -> kut rooster :P
 
Ja dat zeggen ze ook tegen mij dat ik rekening moet houden met 40 uur school per week...

waarvan ik ongeveer 10 uur les heb op school.


Maarja :p 2 jaar bikkelen op school, de laatste 2 jaar van mijn opleiding = 32uur werken p/w (niet stage, echt werken) en 1 dag naar school.
 
Lennox said:
Monday 4 september 2006
11:00-12:45 T3-35

Tuesday 5 september 2006
14:00-16:45 L1-114

Wednesday 6 september 2006
13:00-16:45 L1-062


En dat 8 weken lang 9||6
Ik had een jaar lang 3 colleges van 45min op dinsdag en 4 colleges van 45min op donderdag. Rest van de week vrij :p
 
Mizzle said:
Jep, hier nog één.. morge lekker sporte?
Ben net terug van de kroegtocht, wij zaten namelijk rond half 1 al te bieren.. vond tot 9 uur s avonds een beetje laat worde

Welke klas zit je?

LE14

dat sporte was behoorlijk vaag, hebben maar bij 3 spelletjes een tegenstander gehad8P

die kroegtocht begonnen wij redelijk laat, weet niet precies hoe laat. wij hebben die tocht door rotterdam ook niet gedaan.
aleen de hele dag lopen ruilen:P onze tas (bakker basrt tas) was de hoofdprijs van de loterij:W
 
Deze week weer begonnen met Business engineering op Inholland Haarlem.

Poging nummer 2 ben benieuwd. Zijn er meer mensen die in haarlem zitten?
 
Ik kan du moment alleen theorie uren bijvolgen @ school aangezien ze me nog geen login willen geven. Ze hadden me namelijk in de verkeerde opleiding geplaatst en voor de opleiding waar ik nu bij zit moet ik nog wat tests maken :L. Elke dag dus tot een uurtje of 1 nu.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top