Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
Niek said:
ik was ook begonne met me 3e jaar Bouwkunde, ben alleen gestopt, te veel gezeik met school, te slechte resultaten in wiskunde/natuurkunde/sterkeleer. En ik vertrouwde de school niet meer.
Nu jaartje werken en dan beginnen met ICT denk ik...

Ik heb ICT gedaan, had alleen nooit les :L kom op school en dan heledag sf.net / msn :X (leraren / mentor) 9 v/d 10 keer gewoon niet aanwezig of geen les materiaal :X

Hoop dat ik wordt aangenomen @ Handel volgende week.. (ander ROC).. en maar hopen dat het daar niet zo dramatisch is :|:X
 
Monk said:
kzou eerlijk gezegd toch voor de rechten studie gaan
kzat met precies hetzelfde probleem.
alleen ben ik nu wel al afgevallen bij de luchtmacht dus ik ga gewoon rechten doen :p
ik weet niet hoe ver je bent met de luchtmacht maar zoals eerder gezegd zou ik gewoon proberen me p te halen zit je iig goed

Ik ben nu -mits ik deze week positief uitslag krijg van de medische keuring- bij de laatste ronde (ofja, op de sporttest na, maar dat ligt gewoon aan jezelf of je die haalt. Dat heeft met trainen te maken).
Zit nog steeds ontzettend te twijfelen of ik doorga met rechten of dat ik m'n vakkenpakket bijhaal.
Het grootste voordeel voor mij is dat wanneer ik mijn vakkenpakket bijhaal, ik ook kan gaan solliciteren bij de KLS/EPST/etc. Nu kan ik dat (nog) niet aangezien ik natuurkunde in mijn pakket mis.
 
Vakkenpakket dus, want je haalt het toch wel bij de luchtmacht. Zonde om je dan met een geheel nieuwe uni, opleidingen, stad, etc. bezig te gaan houden...
 
Sjoerd said:
Vakkenpakket dus, want je haalt het toch wel bij de luchtmacht. Zonde om je dan met een geheel nieuwe uni, opleidingen, stad, etc. bezig te gaan houden...

Bij de luchtmacht weet je niks zeker.. Zelfs als je wordt aangenomen kun je tijdens je opleiding nog zakken..
 
VWO halen, N&G -> Medicijnen studeren (hopen dat ik aangenomen wordt) -> Specializeren,, kwil Patheloog anothoom worden (goed geschreven?)
 
Last edited:
ProjectRox said:
Volgende week nog ff 5 dagen werken. Dan een week vrij. En dan weer naar school. Word men eerste jaar op de Friese Poort in drachten. Doe groothandel. Ben beniewd hoe die opleiding is.

Ik ga dezelfde opleiding als jou doen, ook in Drachten. Veel mensen waren erg negatief over de Friese Poort.
 
JorneP said:
Ik heb ICT gedaan, had alleen nooit les :L kom op school en dan heledag sf.net / msn :X (leraren / mentor) 9 v/d 10 keer gewoon niet aanwezig of geen les materiaal :X

Hoop dat ik wordt aangenomen @ Handel volgende week.. (ander ROC).. en maar hopen dat het daar niet zo dramatisch is :|:X

Lol, been there, done that

ook 1 jaar ICT gedaan, veel msn-en en gamen, beetje forum kijken enz. heb zelfs certificaten areas. terwijl ik de ballen van pc's niet snap, hihi

Toen maar gestopt, 2 jaar hoogste niveau voor operator gedaan, was te moeilijk(na/wi) rest ging wel, maar daardoor ging ik niet over

Nu ga ik naar 2e leerjaar niveau lager.
 
Sjoerd said:
Vakkenpakket dus, want je haalt het toch wel bij de luchtmacht. Zonde om je dan met een geheel nieuwe uni, opleidingen, stad, etc. bezig te gaan houden...

Ik heb het er even met m'n moeder over gehad. Ze vond het op zich geen slecht idee. Heb nu afgesproken met d'r dat ik het deze week even aan zou kijken in Tilburg (dinsdag ben ik sowieso al niet in Tilburg, heb dan sporttest voor de Luchtmacht) en dan beslissen we aan het eind van de week wat ik kies. Die school waar ik mijn vakkenpakket bij zou halen begint ook pas 4 sept. dus dan ben ik nog mooi op tijd en heb ik niets gemist nog.
Ik denk dat het erop uitkomt dat ik mijn vakkenpakket ga uitbreiden. Tenminste, daar lijkt het nu het meest op. Eigenlijk gaat hier ook mijn voorkeur naar uit.
 
Big-Jay said:
De eerste echte lesdag begint bij mij op maandag 11 september (Groningen)
Hehe, mischien kunnen we daar eens meeten :) Ik moet 5 September voor het eerst naar Alfa College in Groningen (Technische opleidingen, vlak bij MacPlane 8))
 
Renz P. said:
VWO halen, N&G -> Medicijnen studeren (hopen dat ik aangenomen wordt) -> Specializeren,, kwil Patheloog anothoom worden (goed geschreven?)
Je wilt iets worden wat je al niet eens kan spellen?
Voorspelt een hoop goeds voor de toekomst :p
 
Hilly said:
weet mss iemand hier wanneer eerste hbo lesweek is? dus niet de introductie

Mn broertje begint morgen en die doet volgens mij hetzelfde als jou Hilly :P (CE Inholland, roffa.
 
Ik moet morgen nog een keer naar een beroepskeuzegesprek. Heb me dus nog nergens ingeschreven:rolleyes: Heb ook echt geen idee wat ik wil gaan doenx|
 
Moet morge beginnen @ Th Rijswijk, Werktuigbouw..

tis wel raar geregeld daarzo.. bijna niemand heeft ze rooster gekregen.. dus ik weet niet hoelaat, waar, en wat ik heb..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top