Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
Shane said:
tis wel raar geregeld daarzo.. bijna niemand heeft ze rooster gekregen.. dus ik weet niet hoelaat, waar, en wat ik heb..

Beetje zelfde probleem hier van Inholland. Ik had vandaag introductie. Oké ik heen, burgemeester etc. die gaat lullen, ik denk nou ik ben weer klaar voor vandaag, kut moest ik nog iets doen voor een Ika punt ofzo, wie zit er op Inholland en kan mij uitleggen wat het inhoud? Naja de eerste keer dat ik er was heb ik alvast een goede indruk gemaakt... :rolleyes:.
 
Erik. said:
Beetje zelfde probleem hier van Inholland. Ik had vandaag introductie. Oké ik heen, burgemeester etc. die gaat lullen, ik denk nou ik ben weer klaar voor vandaag, kut moest ik nog iets doen voor een Ika punt ofzo, wie zit er op Inholland en kan mij uitleggen wat het inhoud? Naja de eerste keer dat ik er was heb ik alvast een goede indruk gemaakt... :rolleyes:.

ik was er ook, vet dom gelul enzo maar sommige grappen van die jasper en olaf waren wel ok :*, maar ze zeiden idd dat je aanwezig moest zijn voor een IKA punt, maar je werd nie gecontroleerd of je der wel was?:S

de stads wandeling was wel vet, na afloop naar murphy's kregen we 3 gratis vaasjes :* :D
 
Het is geen middelbare school meer. Als je niet komt zal het hen niks interesseren. Alleen minder nakijkwerk/aandacht nodig dus zij vinden het allang best hoor :D
 
Lennox said:
Het is geen middelbare school meer. Als je niet komt zal het hen niks interesseren. Alleen minder nakijkwerk/aandacht nodig dus zij vinden het allang best hoor :D
Precies, maar ze krijgen wel de 25k per student van de staat.
 
Lennox said:
Het is geen middelbare school meer. Als je niet komt zal het hen niks interesseren. Alleen minder nakijkwerk/aandacht nodig dus zij vinden het allang best hoor :D


maar je zeiden als je nie komt krijg je geen ika punt, en ika punten heb je nodig voor je afstuderen @ inholland
 
Marcelinho said:
maar je zeiden als je nie komt krijg je geen ika punt, en ika punten heb je nodig voor je afstuderen @ inholland

Ik ken alleen ECTS, maar dan krijg je 1 IKA? ofzo, omdat je aanwezig bent. Terwijl een doorsnee vak 5 of 10 ECTS is. Dat ene studiepunt kom je dan ook wel overheen :P . En anders ga je gewoon zeggen dat het allemaal nieuw was, je verdwaald ben en dat je toch die tijd op school bent geweest, of vergeten te tekenen als er afteken regel is.

Bij mn 1e studie werd je altijd gebeld door van die waailappen "Ja teken me even af, ik ben te laat/ziek/moe" Totdat die gast een keer ging tellen en er wel heel veel op de wc moesten zitten +pippi+
 
Ej, zijn er nog forum memb's die in Groningen naar school gaan/wonen :) Heb wel zin om wat nieuwe forum peeps te meeten :)
 
Marcelinho said:
ik was er ook, vet dom gelul enzo maar sommige grappen van die jasper en olaf waren wel ok :*, maar ze zeiden idd dat je aanwezig moest zijn voor een IKA punt, maar je werd nie gecontroleerd of je der wel was?:S

de stads wandeling was wel vet, na afloop naar murphy's kregen we 3 gratis vaasjes :* :D

Daarom dat hoorde ik ook al niet gecontroleerd, nou dan is er niks aan de hand denk...

Stadswandeling door Haarlem vet 8P. Dat kan niet :#. Het enige kutte vind ik dus dat ik geen biertje op heb...
 
Nicolás said:
Precies, maar ze krijgen wel de 25k per student van de staat.

Als je het haalt ja. Dus lamballen die er x jaar extra over doen zitten de hogescholen niet op te wachten.
 
Erik. said:
Daarom dat hoorde ik ook al niet gecontroleerd, nou dan is er niks aan de hand denk...

Stadswandeling door Haarlem vet 8P. Dat kan niet :#. Het enige kutte vind ik dus dat ik geen biertje op heb...

ben je nie mee gegaan dan? en met de stadswandeling bedoel ik het lopen naar de murphy's om op de kosten van school te drinken :W
 
Volgende week maandag begint het weer, ik zie net dat de klassenindeling bekend is. 2e jaar Autotechniek @ HRO, voor de duidelijkheid.

Vorig jaar startten we met rond de 160 eerstejaars, er zijn er nu nog welgeteld 69 over :P
 
Op 't moment intreeweek op de Universiteit van Amsterdam, goed vet:D Alleen zit in een intree-groepje met allerlei.. Tjsa.. Aparte figuren 8P Heb je wel wat om te lachen ntrlk :+
 
Zo... vandaag weer weggeweest voor de luchtmacht. Had vanmorgen de FAM (Fysieke Aanname Meting). Dit betekent dus dat ik een aantal krachttesten moest aflegeen en 2 conditietesten. 1 Conditie test was een halve minuut sprinten op een fiets, de andere was zo lang mogelijk hardlopen op de lopende band terwijl de snelheid steeds omhoog ging. Vooral die halve minuut sprint was ontzettend zwaar. Je denkt van... ochja een half minuutje trappen red ik met geeemak. De weerstand wordt echter steeds hoger en geloof me dat je na 20 seconden zo goed als van de fiets afvalt. Schijnt ook dat heel veel mensen duizelig/misselijk worden van deze test, maar ik had daar gelukkig geen last van.
Na deze test (15 min. pauze later) volgden er een aantal krachtmetingen. Dit waren gewoon oefeningen als bankdrukken, Leg Press, sprongkracht, rugspieren, buikspieren, etc.
Hierna krijg je eerst 10 minuutjes pauze en daarna moet je de loopband op. Ik begon op 9 km/uur en dat loop je 2 minuten. Daarna komt er per minuut geleidelijk een bepaalde stijging aan snelheid bij. Na een minuut of 7 zat ik op 13 km/uur. Bij de 9e of 10e minuut zette hij het apparaat uit voor mij, omdat ie wel genoeg gezien had (normaal moet je doorlopen totdat je zelf een teken geeft dat je niet meer kan).
Hierna krijg je de uitslag. Gelukkig was deze positief, ik had op geen enkel onderdeel een onvoldoende gescoord. Prima dus :W!
Alweer een stap verder :).

Nu is het nog wachten op de uitslag van mijn medische keuring. Ik had gisteren gebeld en ze waren nog aan het wachten op de uitslag van de röntgenfoto's. Van de rest van de testen (hersenscan, gebit, hart, etc.) waren de uitslagen al binnen. Hier zeiden ze niets over dus dat is alleen maar goed bericht. Als deze niet goed waren geweest, was ik al ontkoppeld en hoefde ik vandaag de FAM niet te doen.
Het is dus wachten op de uitslag van de röntgen en als die positief is kan ik aan de laatste selectieronde beginnen 8).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top