This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
ik weet niet hoe fanatiek je bent maar ik denk niet dat je na 1 jaar je p hebt?
na 1 jaar heb je waarschijnlijk wel je vakkenpakket uit gebreid en daar heb je in elk geval altijd wel wat aan...
 
Ik ben 21 en ga nu ook pas naar mn 2e jaar op Uni.

Ook wat omzwervingen gemaakt in de loop der tijd, maar er zitten mensen van 40 bij mij in de klas. Gemiddelde leeftijd zo rond de 23 denk ik. Je bent nooit te oud om te leren. Klinkt als een cliche, maar het is gewoon zo.
 
Dat is ook zo. De meeste zijn ook al ouder dan mij daar op de uni.
Maar ik vind het gewoon zonde voor mezelf. Al weet ik ook dat ik het helemaal niet gek heb gedaan als ik op m'n 24e m'n studie heb afgerond.
 
Jules said:
ik weet niet hoe fanatiek je bent maar ik denk niet dat je na 1 jaar je p hebt?
na 1 jaar heb je waarschijnlijk wel je vakkenpakket uit gebreid en daar heb je in elk geval altijd wel wat aan...

Daar heb je gelijk in. Maar als ik wil haal ik dat wel denk ik. Heb het VWO ook makkelijk gehaald en m'n zus bijvoorbeeld heeft ook rechten gedaan (nu 2e jaars) en heeft al d'r punten op 4 na. Dus 56 van de 60 punten. Alleen nu heeft ze d'r herkansing vergooid omdat ze liever zeilde :X.
Zolang je wilt en je ergens voor inzet kun je vaak veel verder komen dan je denkt. Had ook van mezelf nooit gedacht dat ik de Luchtmacht zover zou halen.
Maar het kan natuurlijk altijd zijn dat ik het niet in 1 jaar haal en dan heb je wel een sterk punt! En aangezien ik liever feest dan huiswerk maak, tsja... .
 
Hans. said:
Ik voel me weer 16 op m'n nieuwe opleiding, er is er zelfs 1 van 15 in de klas


lol dat heb ik ook, word november 21, en heb jongetjes van 15 jaar in de klas die alles nog leuk vinden enzo
 
Formula50 said:
Dat is ook zo. De meeste zijn ook al ouder dan mij daar op de uni.
Maar ik vind het gewoon zonde voor mezelf. Al weet ik ook dat ik het helemaal niet gek heb gedaan als ik op m'n 24e m'n studie heb afgerond.

Ik ben nu 23 jr en ik moet ook nog anderhalf jaar op de uni... Kom op, dat jaartje doet niet veel.

Persoonlijk zou ik kiezen voor uitbreiding van je vakkenpakket, zodat je dan idd naar bv, de KLS ook nog kan. Lekker breed houden, want zo aan een 4 jarige opleiding beginnen gaat nooit goed lijkt me.
 
Mizzle said:
Na een jaartje werken ga ik volgende maand beginnen met de opleiding Logistiek en Economie aan de Hogeschool Rotterdam


AAA neee! zit ik straks nog bij een forummember in dezelfde klas! (ga dus hetzelfde doen)
 
Over 3 weekjes weer beginnen.
Nu het 2e jaar van het MA (Mediacollege Amsterdam)
doe multimedia vormgeven.

heb het wel naar me zin, dus lekker afmaken en daarna me HBO halen ofzow.
 

Heb je gelijk in.

Maar aangezien ik dit jaar al gestopt was met m'n studie aangezien deze echt totaal niet beviel, wil ik dit niet nogeens een jaar hebben en dat maakt de keuze misschien nog wel lastiger. Niet dat ik het verdere jaar niets gedaan heb (heb nog een Franse cursus gevolgd in België), maar toch. Je kunt het niet vergelijken met gewoon fulltime school natuurlijk.
En nu wil ik zeker weten dat ik die fout niet nogeens maak en tsja, dan is het vakkenpakket uitbreiden misschien ook wel een betere optie. Zal morgen eens met m'n ouders praten wat zij ervan denken, want moet eigenlijk uiterlijk maandag wel wat meer weten.
 
Volgende week nog ff 5 dagen werken. Dan een week vrij. En dan weer naar school. Word men eerste jaar op de Friese Poort in drachten. Doe groothandel. Ben beniewd hoe die opleiding is.
 


kzou eerlijk gezegd toch voor de rechten studie gaan
kzat met precies hetzelfde probleem.
alleen ben ik nu wel al afgevallen bij de luchtmacht dus ik ga gewoon rechten doen
ik weet niet hoe ver je bent met de luchtmacht maar zoals eerder gezegd zou ik gewoon proberen me p te halen zit je iig goed
 
ErwinM. said:
4 sept beginnen met me 3de jaar Bouwkunde. Niveau 4.

ik was ook begonne met me 3e jaar Bouwkunde, ben alleen gestopt, te veel gezeik met school, te slechte resultaten in wiskunde/natuurkunde/sterkeleer. En ik vertrouwde de school niet meer.
Nu jaartje werken en dan beginnen met ICT denk ik...
 
Status
Not open for further replies.