This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
Lennox said:
*dgoom* 9||6

@ Mitsjel. "Mechanic" van het forum zat dit jaar in eerste jaar Autotechniek @ Roffa. Misschien dat hij meer kan vertellen (oud jaargenoot van middelbare school van mij )

Aight tnx, zal hem morgen eens een pm'etje sturen

Mocht ik er heen gaan zal het wel leuk reizen worden, van omgeving amsterdam naar rotterdam
 
Ik zou voor mn lol ook niet in Rotterdam gaan wonen als je Amsterdam gewend bent . Opzich is Rotterdam - Amsterdam met de trein wel te doen. Moet je alleen van centraal nog naar coolhaven.
 
Als het meezit ben ik aangenomen @ Handel; internationale handel / groothandel ... mja dat hoor ik pas over een maandje ...
 
Mitsjiel said:
Aight tnx, zal hem morgen eens een pm'etje sturen

Mocht ik er heen gaan zal het wel leuk reizen worden, van omgeving amsterdam naar rotterdam
Ik moet vanaf zaandam naar rotterdam
als ik dat niet volhoud moet ik er maar gaan wonen.
 
Sjoerd said:
Klinkt goed man! Ik hoop echt voor je dat je het haalt, stiekem ben ik wel een beetje (erg) jaloers.

:winner:

Thanks .

Tegen eind volgende week zal er wel weer een update zijn van m'n hersenscan die ik morgen krijg .
 
Ik ben aangenomen voor Communicatie & Multimedia Design @ Hogeschool Rotterdam...

Me laptopje gelijk besteld :W is noodzakelijk @ me opleiding... mooi mee genomen
 
Ik zit nog te twijfelen maar ik wil waarschijnlijk de opleding: Facility Management gaan doen. In den Haag of Rotterdam
 
Propedeuse gehaald dit jaar dus over een paar weken lekker rustig beginnen aan jaar 2 van Logistiek en tech. vervoerskunde.

Zal ik je wel zien rondlopen @ school Mizzle.
 
September begin ik met HBO Vastgoed&Makelaardij @ Hanzehogeschool Groningen.. Eerst wat informatiedagen, en dan 4 dagen naar de Belgische Ardennen als introductie 8P
 
Hey, ik heb net mn opleiding logistiek afgemaakt en ga dit jaar beginnen aan werktuigbouwkunde aan de Hogeschool Rotterdam.

Iemand nog??
 
Nog 1 jaartje middelbare school en ga ik hopelijk mooi naar de universiteit Groningen om American Studies te doen... Kan niet wachten

En dan mooi in mn tweede jaar een half jaar naar de VS 8)

 
dit jaar VWO afgerond, uitgeloot in Utrecht voor de studie diergeneeskunde, dus dit jaar naar Universiteit Gent om daar diergeneeskunde te studeren
 
Status
Not open for further replies.