This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
weet je wat mijn opvalt dat iedereen hier zowat een hoge opleiding doet,
en dat er weinig de bouw in gaan want 1 dag school en 4 werken is ook een opleiding. AJUUS
 
Ga informatica doen op de HU. Hoop dat het wat wordt, moet het zelf betalen dus kmoet goed me best doen, hopen dat het de richting is die ik zoek. Heb er toch een beetje twijfels bij en wil niet 1500 euro weggooien waar ik voor gewerkt heb. Iemand ervaring met deze opleiding?
Heb nu me MBO ict niveau 4 diploma in de pocket :W
 
bas#sp said:
weet je wat mijn opvalt dat iedereen hier zowat een hoge opleiding doet,
en dat er weinig de bouw in gaan want 1 dag school en 4 werken is ook een opleiding. AJUUS
Wat is je punt in godsnaam?

Ontopic;
Ik heb mn propedeuse gehaald op 't HBO en wil nu doorstromen naar de VU om daar Bedrijfswetenschappen te gaan doen
 
Gisteren post gekregen dat ik in Maastricht ben aangenomen voor het eerste jaar Drums, afdeling jazz, op het Conservatorium
 
bas#sp said:
weet je wat mijn opvalt dat iedereen hier zowat een hoge opleiding doet,
en dat er weinig de bouw in gaan want 1 dag school en 4 werken is ook een opleiding. AJUUS

En weet je wat mij opvalt? Dat die mensen wél leestekens gebruiken en proberen in correct ABN te posten.. Aarsch. Als je een HBO-opleiding kunt gaan doen, ga je toch niet op de bouw werken? Daarentegen heb je het wel beter voor elkaar als je ín de bouw zit. Als je het goed doet kom je in pak, met een helmpje op je hoofd, in een leuke auto op je werk. Op de bouw is een ander verhaal, maar denk dat ik m'n statement wel heb neergezet..

AJUUS!
 

Daar mag je in overal komen met een helm, in een busje :W

:+
 
Idd

Ik ben bijna klaar met mijn opleiding Toeristisch Management. Scriptie goedgekeurd en het eindgesprek afgesloten met een zeven. Nu mis ik dus alleen nog een paar puntjes omdat ik bijna geen excursies heb gedaan. Deze waren niet verplicht maar de punten die je ervoor krijgt zijn dus wel verplicht. Oftewel....gewoon verplicht :|

Hierna uni of werken, dunno yet. Weet wel dat het toerisme niet echt iets voor mij is.
 
Ga atm naar 3 VWO, atheneum voor de mensen die het willen weten. Volgend jaar N&G kiezen, en dat universiteit oid, in elk geval, ik wil PAtheloog Anotoom worden.

Raad maar raak wat het is
 
Omg zit je nog maar in de 2e?

Had je wat ouder ingeschat

Ik ben geslaagd voor de havo...

Ik ga nu naar 5vwo, dan ff overgaan & slagen, en UvA..

als het lukt
 
Terrox said:
Omg zit je nog maar in de 2e?

Had je wat ouder ingeschat

Ik ben geslaagd voor de havo...

Ik ga nu naar 5vwo, dan ff overgaan & slagen, en UvA..

als het lukt


Blijven zitten in de 2e

Ben nu wel over :# naar de 3e
 
Renz P. said:
Ga atm naar 3 VWO, atheneum voor de mensen die het willen weten. Volgend jaar N&G kiezen, en dat universiteit oid, in elk geval, ik wil PAtheloog Anotoom worden.

Raad maar raak wat het is

Toch lijkschouwer? Zegmaar zo'n lijk demonteren en kijken wie het gedaan heeft. Of zit ik nu in de verkeerde hoek?

Ik heb iig mijn propedeuse gehaald en ga lekker door op de IVA.
 
Renz P. said:
Ga atm naar 3 VWO, atheneum voor de mensen die het willen weten. Volgend jaar N&G kiezen, en dat universiteit oid, in elk geval, ik wil PAtheloog Anotoom worden.

Raad maar raak wat het is

Zie je het voor je om het je hele leven te doen?

Bekende van ons heeft het 10 jaar gedaan, daarna is hij er echt mee genokt, zijn vaak banen die je niet je hele leven gaat doen. Op een gegeven moment heb je het gewoon gehad met telkens doden onderzoeken, op elk willekeurig tijdstip bij een ongeluk te worden betrokken, kinderen onderzoeken etc

Mja, als het je ligt, het is in ieder geval wel interessant

Ik ga maar weer door met 2e jaar bedrijfseconomie (Erik, jij toch ook vanaf volgend schooljaar? :W) , helaas 5 puntjes laten liggen mja me Small business P heb ik dan wel wel (alsof dat zo moeilijk is :+)
 
Status
Not open for further replies.