Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
Geen,
HEb eerst 4 jaar vmbo theoretisch gedaan
Daarna ben ik begonnen met electro techniek middenkaderfunctionaris niveau 4
Halverwege het 2de jaar overgestapt naar 1ste monteur niveau 3 vanwege dat ik meer met mijn handen wou doen.
En Nu ben ik daarvoor geslaagd en ga ik de glasvezel in :)
 
Formula50 said:
Ja, idd :D. Je hoort dat best weleens dat ze iets ontdekken waar je zelf helemaal geen weet van hebt. Leuk is dat
.


khoop dat je dat sarcastisch bedoelde, want het kan ook best wel negatief uitpakken als ze achter iets geks komen ;)
 
DUH dat dat sarcastisch is :S

Mja ik ga facility management doen in amersfoort..
Moet me alleen nog wel inschrijven :+
 
Lennox said:
Fucking vet man. Heb het zelf ook via luchtmacht geprobeerd, maar was geen succes. Burgerluchtvaart was geen optie omdat ik geen WI B in mn VWO pakket had.

Volgend jaar maar aan jaar 2 beginnen. Moet nog 2 tentamens maken volgende week en mn BA 1 scriptie was afgekeurd, dus die kan ik ook nog verbeteren :+


Never give up too fast;)

Dit heb ik van de KLS website:

Vooropleiding

HAVO diploma met tenminste Wiskunde B1, Natuurkunde 1
VWO diploma met tenminste Wiskunde A12 of Wiskunde B1, Natuurkunde 1
 
Natuurkunde 1 kon ik bij ons op school ook niet bij een E&M pakket kiezen.

Sowieso geen zin meer om vakken er nu nog bij te gaan halen. Blijf nu lekker waar ik zit.
 
Zo, morgen VMO-1 (Vliegmedisch Onderzoek 1) voor de luchtmacht.
Krijg een aantal ogentesten, oortesten, bloedproeven, allergietesten, urinetest en nog een heel aantal dingen.
Kan er verder niets aan voorbereiden, dus hoop maar dat het een beetje goed is met me.
We zullen zien :).
 
Ik heb me toch maar aangemeld voor een voorlichingsdag voor de luchmacht.. Volgende week donderdag @ Soesterberg..

Daarna zie ik wel verder, en als er vacatures zijn ga ik gewoon solliciteren.. Nooit geschoten is altijd mis :)
 
Vacatures zijn er op het moment genoeg als ik me niet vergis.
Maar op de Open Dag krijg je een sollicitatieformulier mee............ vul dit in en ga d'r voor. Je hebt toch niets te verliezen immers!
 
Idd, even die voorlichtingsdag volgen om aan het eind de envelop te krijgen :D.

Vanavond even een lijntje snuiven Formula. Ben je lekker scherp morgen :+ (met oog op urinetest)
 
Hehe, kan dus wel ruim 1.5 uur heen en terug rijden voor die envelop dan, en
's ochtends zit ik ook nog in de spits denk 8P

Maja, heb het ervoor over :p
 
Lennox said:
Idd, even die voorlichtingsdag volgen om aan het eind de envelop te krijgen :D.

Vanavond even een lijntje snuiven Formula. Ben je lekker scherp morgen :+ (met oog op urinetest)

Mmm, zullen ze wel op prijs stellen. Eerst bij de psychologische test zeggen dat je nog nooit iets van drugs aangeraakt hebt en dan vinden ze dat terug in je urine :+.
 
Big-Jay said:
Hehe, kan dus wel ruim 1.5 uur heen en terug rijden voor die envelop dan, en
's ochtends zit ik ook nog in de spits denk 8P

Maja, heb het ervoor over :p

Mietje :P. Ik moet vannacht al om half 6 aanrijden, want om 8 uur moet ik daar zijn :(.
Vorige keer moest ik dat ook, was ik dik een uur te vroeg (had geen file gehad).
 
Net terug uit Soesterberg.
Nja, m'n ogen, oren, bloed, urine, hart, enz. zijn voor zover in orde :). Ik mag dus door naar de volgende test, welke de FAM is (fysieke aanname meting). Dus moet nu flink gaan trainen :P + ik krijg binnenkort een brief thuis voor een onderzoek in het ziekenhuis (voor een EEG-scan, MRI-scan, enz.).
Waar ze wel achter kwamen en wat ik helemaal niet wist, is dat ik blijkbaar allergisch ben voor graspollen :?. Nu zal dit bij mij waarschijnlijk geen reden zijn voor afkeur (anders hadden ze mij ook nieteens meer naar de sporttest doorgestuurd), aangezien ik er zelf nooit last van gehad heb. Wist nieteens dat ik het had en heb het ook nooit gemerkt.
Gelukkig dus nog geen reden van afkeur op medisch gebied 8).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top