This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
Ultee said:
vertel daar nou is wat meer over! Ben er ook erg geintereseert in namelijk! Alleen Groningen...ik weet het niet hoor! Vond et daar toch heel anders dan hier in den haag

Wat wil je weten? 8P

En Groningen.. Ik woon zelf in Emmen, dus dan is de keuze voor mij vrij snel gemaakt. Maar ben ook sowieso al heel veel in Groningen te vinden

Maar t schijnt best een pittige opleiding te zijn, en aangezien ik nogal laks ben qua school zal ik daar wel ff aan moeten wennen.. Maar dat moet wel goed komen. (vmbo-tl en mbo gehaald zonder een boek aan te raken 8P Had ook havo kunnen ipv. mbo, maja..)

Maar het lijkt me wel een leuke opleiding.. Vooral ook omdat je van alles wat meekrijgt.. Stuk Economie, management, recht, bouwkunde etc.. Je kan dus veel meer worden dan alleen makelaar na de opleiding..

Voor mensen die in veiligheid /terrorisme etc etc geinteresseerd zijn kan ik mijn opleiding erg aanraden. Ik doe namelijk Integrale Veiligheid aan de Avans Hogeschool te Den Bosch.

Wordt opgeleid tot integraal veiligheidsdeskundige die veiligheidsvraagstukken dient te tackelen, erg leuke projecten tot nu toe gehad.

Nota schrijven voor probleemwijken, veiligheidsscans op Schiphol, ontruimingen organiseren etc etc.

In augustus ga ik stage lopen bij een groot camerabeveiligingsbedrijf die ook veel evenementenbeveiliging doet, zoals concerten in de Arena, Pinkpop, Lowlands, Masters/DTM op Zandvoort etc etc etc.

Ik heb het echt gekozen omdat ik niet echt van wiskundige en economische dingen hou. Dus ben je geinteresseerd in politiek, maatschappelijke ontwikkelingen en de maatschappij zelf dan kan ik je deze opleiding aanraden.

Misschien help ik er iemand mee

ahahah precies zelfde hier...havo kunnen afmaken...MBO gaan doen...Laks ook qua school! Dus zal voor mij ook aanpoten worden. Zat zelf te gaan denken om hem tegen die tijd in utrecht te gaan doen

Reed gister langs de IVA, en kvond het opvallend om te zien hoe de ouders NIET achterstevoren hoefden te parkeren

Zijn er mensen die ervaring hebben met het volgen van een studie in het buitenland? Engeland lijkt me wel wat om een master studie te doen namelijk.

BetaDriver said:
Iemand ervaring met de opleiding International Business Studies (ROC midden Brabant)?

Ik ga de opleiding in Aug/Sept. starten, maar dan @ Willem 1 College.

Iemand die op de HU (hogeschool utrecht) zit en is dat wat?
Ben zaterdag naar open dag geweest en zit eraan te denken om informatica te starten op de HU.
Iemand ervarig oid, want lijkt me wel wat

Jelle RV said:
bleh utrecht law college is voor de meest gemotiveerden.....gemiddeld 37u per week aan de studie

Voor elke studie staat normaal gesproken 40 uur (bij ons ook). Of je het er ook echt aan besteed is een 2e.

Je leert vrij wat aan techniek hoor. Maar op die opleiding die jij doet inderdaad wel meer denk ik. Hier heb je alleen het eerste jaar 6u per week practicum. Verder heb je wel 3 technische vakken voor 2u per week gedurende de eerste 2 jaar. Het 3de jaar niks meer met auto's.

ik wil Praktijkdiploma ondernemer MKB gaan halen maar ik wil wel gewoon blijven werken waar ik nu werk op wat voor manieren kan ik het dan gaan halen?

van dat zelf studie gedoe zoals loi hoor ik een hoop slechte verhalen van iemand ervaring mee?

Na een jaartje werken ben ik vorige week naar de Open Avond van de Hogeschool Rotterdam geweest (zat ik vorig jaar ook op; Vastgoed & Makelaardij, maar das echt niks voor mij)

Dit jaar Logistiek & Economie daar studeren denkz

Ik doe nu Commercieel bedrijfsleider / Ondernemer kleinbedrijf op het ROC Aventus sector Mobiel in Apeldoorn. Maar dat is een kutopleiding.

Volgend jaar ga ik waarschijnlijk constructie bankwerken / lassen doen. En dan bbl dus 4 dagen werken, 1 dag school.

Ik twijfel nog steeds en moet binnenkort kiezen :S

ICT
Detail handel
Groot Handel

Maar dan aan de andere kant denk ik weer dat het geen drol aan is..... Ik weet het dus echt niet...

Status
Not open for further replies.