This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Even een vraagje:

Ik ga over 2 jaar werken bij XOPP, een dochterbedrijf van BMS, een detacheringsbureau (denk verkeerd gespelt) dit bedrijf gaat een HBO opleiding organiseren bij HBO instelling in Amsterdam, dit gaat betekenen dat ik op dinsdag avond en vrijdag de hele dag op school zit.
Hebben meerdere mensen dit gedaan? Omdat ik denk dat het wel heel zwaar gaat worden om evenveel uren in school te steken als een full-time scholier.(Gaat trouwens om MER opleiding)
Of is het zo dat ik bijv. een half jaar bij een juridisch vraagstuk kan worden neergezet en hiervan een verslag moet maken en daar studiepunten voor krijg??

Heeft iemand hier ervaringen mee?
 
De willekeur van profs. is ook mooi.

Bachelorscriptie bij mij:

Begeleider: 8
Tweede lezer: keurt het af :+
 
Komend schooljaar het vak Engels (VWO, volwassenen onderwijs)

Vandaag gehoord dat ik voor één tentamen in de 3e tentamenweek alvast een 1 heb en ik examen mag doen in het derde tijdvak, geen eventuele herkansing dus. Dit omdat ik van maart t/m juni in Australie/Nieuw Zeeland zit.
Dat tentamen kan ik niet maken omdat het over leerstof gaat die pas in maart bekend wordt gemaakt. De rest van de tentamens in Tweek3 kan ik eerder maken.

Ga uiteraard gewoon slagen
 
Morgen cijfers etc. ophalen en toetsinzage... begin september begin ik alweer aan mijn 3e jaar Modemanagement in doorn eerst een half jaar stage en dan een half jaar "afstuderen"...
 
Vandaag inschrijving maar eens op de post gedaan :+, was er een beetje bij ingeschoten..

Volgende week praktijk examen voor Eerste autotechnicus, theorie is al afgerond..
Mocht ik slagen meteen afspraak maken voor Apk keurmeester.
Van de zomer eerst nog voor bovag keurmeester, ook weer z'n loze curces/opleiding maar als bovag bedrijf moet er iemand zijn met de papieren.

Heb me voor volgend jaar ingeschreven voor Caravan hersteller, met een beetje geluk heb ik die in een jaar afgerond en een jaar later Eerste caravan hersteller.
Heb niet het idee dat ik daar nog veel ga opsteken, of ik denk er te makkelijk over :+
Maar heb er wel verdomd veel zin in, ook al moet ik een dag in de week van alkmaar naar nieuwegein rijden voor die school.

Daarna nog verder voor Manager carrosserie bedrijf...
 
Ik heb me gister weer ingeschreven voor volgend jaar, wel maandelijkse betaling omdat ik verwacht 1 á 2 maanden na de zomervakantie klaar te zijn.

Ik moet alleen enqueteren voor mn scriptie nu, zit dat een beetje uit te stellen steeds (vakantie tijd blabla).
 
ik begin September aan IVA Driebergen, een opleiding wat vooral over Management en verkoop gaat. heb er zin in!
 
Indd, goser van me oude school die net z'n P had gehaald, vroeg aan me of ik wist wat odp en bdp was 8P had die net geleerd.
 
Wat een raar gedoe weer:S

Vriendin laatste toets niet gehaald(voor haar P) zei kon niet bij de bespreking zijn ivm ziekenhuis controle. Wat blijkt nou, heeft die leraar iedereen die op de bespreking was een voldoende gegeven :S OP HET HBO :S dus zei mailen dat ze niet kon ivm ziekenhuis. Nu krijgt ze ook een voldoende en heeft ze der P

Kan er niet bij dat er zo makkelijk mee wordt omgegaan:S wel mooi voor haar natuurlijk.
 
Indd, goser van me oude school die net z'n P had gehaald, vroeg aan me of ik wist wat odp en bdp was 8P had die net geleerd.

ja jij weet het ook alleen maar omdat je wat met scooter heb gedaan

elke andere leek heeft echt geen idee hoor
 
Goed ik wil dus volgend jaar naar school... Momenteel werk ik gewoon. Via uitzendbureau hier en daar blabla , en dat ben ik beu.

Nou ben ik altijd al geïnteresseerd geweest in 3D modelling etc. Maar vooral in het tekenen van auto onderdelen , motor onderdelen of desnoods scooter onderdelen oid. Of uiteraard allemaal. En deze in een machine de kunnen invoeren oid , en dat die machine dat ene onderdeeltje maakt.

Nu wil ik dus naar school , een school waar ik 3D modelling leer met AutoCAD oid. Of andere programma's , welke er ook gebruikt worden. Weet iemand waar deze scholen allemaal zijn ? Ik woon in Zeeland , liefste wil ik heen en weer kunnen naar huis , als het niet anders kan op kamers.

Iemand een link naar een website van deze opleiding / school ? Of iemand een telefoon nummer van de desbetreffende school oid ? En weet iemand ongeveer de kosten van zo'n opleiding ?
 
Vanuit Zeeland is Rotterdam nog wel te doen denk ik. Genoeg bij mij @ Uni die het elke dag bereizen. Misschien dat Grafisch Lyceum zoiets aanbiedt? Of zoek je HBO niveau?
 
wat dacht je van industrieel product ontwerpen (IPO) dit is veel technisch tekenen, als je voor saxion kiest, is dit met solid works en niet me autocad...
 
Lijkt me eerst handig om te weten wat voor opleiding je reeds genoten hebt..

Heb hiervoor opleiding 2de auto monteur gedaan op de ROC.

Vanuit Zeeland is Rotterdam nog wel te doen denk ik. Genoeg bij mij @ Uni die het elke dag bereizen. Misschien dat Grafisch Lyceum zoiets aanbiedt? Of zoek je HBO niveau?

Nee meer op MBO niv. Denk dat HBO iets te hoog gegrepen is. Of was het andersom ?
 
Je kan niet zomaar even zeggen: "Ik ga HBO doen". Moet je wel de juiste vooropleiding voor hebben (Havo of MBO niveau 4) MBO is lager dan HBO trouwens.
 
Status
Not open for further replies.