This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.

Daarbij zeg je dus dat bij jullie discipline wordt aangeleerd. Discipline moet je zelf hebben. . Heb je dat niet? loop je snel genoeg tegen de lamp Althans dat merk ik veel @ HU. Je weet wat ze verwachten en wat je daarvoor moet doen.

Zelf heb ik overigens 2 jaar geleden ook de afweging gemaakt om naar de IVA of de HU te gaan. Toch ervoor gekozen om naar de HU te gaan, aangezien ik mij meer kon en kan vinden in hun manier van les geven
 

Ja oké, maar dan moet ze dus een jaar overgeslagen hebben, dan zou het net kunnen ja. Dan is ze 20 geworden in september en heeft ze in juni datzelfde schooljaar (dus 9 mndn later) der masterthesis af. Is ze wel bijna 21.

Dat terugkoppelend op het verhaal van dartmaster maakt het nog meer onwaar. Dan komen we nog 1 jaar tekort namelijk. Dartmaster sprak haar onlangs (pas), en dan moet ze dus al 21 zijn geworden. Al met al moet ze dan dus en 1 jaar VWO overslaan, een vroege leerling zijn en nog een jaar uni overslaan... 8P
 
Last edited:
Ze zegt ook dat ze vroege leerling is. Maarja dat moet ook wel
Ze heeft bezigheidstherapie gedaan zei ze en heeft nu dr master Verder zegt ze vrij weinig, alleen dat ik het niet geloof, maarja ze zei "2bad". Toen ik vroeg wanneer ze dan 21 werdt zei ze "2008". Toen zei ik, dat snap ik. Toen had ze het druk en moest ze weg.
Die persoonlijkheid bevalt me al niet.
Dusja...

Is bezigheidstherapie wel een master, kan hem niet echt vinden
 
*Tekent Sjoerd met rode broek en corpsstem*

"Zeg kerel ga je zo een vaasje vatten op de societeit"

:!

Nicolaas past daar volgens mij ook prima tussen Op mijn faculteit loopt een gozer van het Corps regelmatig in een zuurstokroze Dockers:'(
 

Weet je zeker dat het geen Leidsche Onderwijs Instelling master is ? Die zijn btw ook duaal
 
Je verhaal klopt, maar het is niet zo zwart-wit. Ik denk dat je op de IVA eerder tegen de lamp loopt omdat er constant docenten in je nek lopen te heigen over je huiswerk. Met alle gevolgen van dien.

Overigens doe ik zelf geen IVA, maar heb ik WTB gedaan in Eindhoven.
 
Als mensen vragen: " Is je studie leuk" geef ik ook meestal een antwoord van "Houdt je van de straat" / "Leuke bezigheidstherapie"

Wel fraai titel inderdaad. Of misschien is het wel een MSa
 

Dat is iets wat met name bij de B-opleidingen (mbo niveau) gedaan wordt. Bij de HBO-opleidingen wordt dat een stuk minder gedaan. Maar idd, je wordt er aardig in de gaten gehouden
 
Omdat je niet meer studeert of omdat je het niet meer tof vindt?
Ik ben net begonnen aan een master, dus ik kan me er idd niet meer in vinden. Maar als je 18/19 bent is dat allemaal interessant en wil je waarschijnlijk ook ergens bij horen ofzo. Na een paar jaren beginnen je principes zwaarder te wegen en begin je in te zien dat het voor jou beter is om je eigen weg te bepalen in plaats van een vereniging van malloten dat voor jou te laten doen.
 

ok Dacht even in het verhaal te lezen dat je IVA gevolgd had of volgt. Dat is net wat ik zeg, bij HU heb je grote zelfstandigheid. Je hebt een deadline en op die datum moet een project of adviesrapport klaar zijn. Hoe je het voor elkaar boxt is je eigen verantwoording. Je wordt in ieder geval niet aan je handje overal meegenomen en op gewezen. Je kan dus goed hard op je bek gaan, maar daar leer je wel van

Dat vind ik persoonlijk erg fijn werken, veel zelfstandig en projectmatig werken. Leer ik meer van dan hele dagen door boeken te spitten & hoorcolleges te volgen . De leraren zijn erg chill en leggen de benodigde stof op hele relaxte manier uit. Hoe je dit verder op pakt is aan jezelf uit. Kan begrijpen dat sommige mensen een andere manier van studeren willen.
 

Ik hoor dit van veel ex-leden, gelukkig dacht ik er op mijn 18e al zo over
 
*Tekent Sjoerd met rode broek en corpsstem*

"Zeg kerel ga je zo een vaasje vatten op de societeit"

:!

Ik zit er middenin, ga zelfs met gasten om die vorig jaar in het bestuur van dé studievereniging van mn faculteit zaten... Waren ze pas een verhaal aan het vertellen over iemand die een hele avond lang een stok (had een dure naam) moest vasthouden en die andere besturen (hadden andere namen) ofzo dan moesten afpakken (had een andere naam). Heb er goed omgelachen. Hij:'oja shit je kent dat niet natuurlijk' 'nee DUH'... fucking hell. |(
 
Sjoerd ik snap er werkelijk geen bal van

Maar vraagje, is hier iemand die criminologie studeert? Zit er serieus over na te denken om het te gaan doen
 
Status
Not open for further replies.