Ik ben het met je eens hoor Belg. Mij vielen ze er ook al op aan, omdat ik aangaf dat Belgisch nivo gewoon hoger is.
ok ik zal het anders omschrijven.
in belgie heeft een nederlands diploma - al dan niet terrecht - minder waarde tov een belgisch diploma van diezelfde studie (niet rekening houdend met verdere gegevens over een persoon)
beter zo.
Ik ben het met je eens hoor Belg. Mij vielen ze er ook al op aan, omdat ik aangaf dat Belgisch nivo gewoon hoger is.
Oke dus dat is de rede dat enorm veel belgische studenten de moeite nemen om naar Nederland te verhuizen en nog VEEL eens hogere studiekosten maken om aan de TU delft te studeren..
Je kraamt n0n$3ns uit.
De kwaliteit van onderwijs is absoluut niet zo zwart/wit te benaderen. De opleidingsrichting speelt een grotere rol. Zo zijn er idd studies die in Belgie beter begeleid worden, maar dat is dus richtingafhankelijk.
Datzelfde geldt voor ieder land btw. Kijk maar eens naar Engeland.
niveau :+
IVA kan vast wel maar 30k+ neer tellen in 4 jaar om te leren zeggen "wat een lieve kindertjes heeft u"vind ik een beetje overdreven.
vermaakt me prima op de hts
Ikzelf studeer nu Automotive Engineering in Eindhoven.
Automechanica dus. HTS opleiding ofzo?
Maar goed. Om de discussie nog aan te zwengelen. Ik heb 2 professoren gehad van de Universiteit van Gent en beide waren het er duidelijk over eens dat het niveau/nivo :+ in Belgie hoger was. Of anders geformuleerd: Er werd daar meer van de studenten, geschiedenis in dit geval, verwacht.