This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga je doen? #3


Als je stopt ben je echt een ei, er zijn super veel mogelijkheden met dat papiertje!
 
Ja ga ik ook zeker doen hoor . En daarna zien we wel verder.

Jij was toch altijd zo vol van het hele fysio gebeuren? Waarom nu ineens niet meer dan? Lijkt me best een ok beroep.

Wat Lennox zegt lijkt me trouwens in veel mindere mate betrekking hebben op Erik hier. Kijk geschiedenis of een algemene bedrijfskunde opleiding, etc daarmee kun je vele kanten op, maar als je een HBO fysio iets doet is dat toch wel erg specifieke kennis. Je zal dan altijd wel een beetje in die medische hoek blijven hangen.

De luchtvaart, sja denk daar nog maar eens goed over na. Ik krijg soms ook wel eens nare kriebels als ik eraan denk, dan zie ik een vliegtuig overkomen en dan had ik daar liever ingezeten dan dat ik onderweg ben naar een klant ofzo. Maar het gras is altijd groener bij de buren en het is echt niet alles meer. Moet je voor de gein maar eens wat verhalen lezen op het Airworks forum...

Maarja, een erg mooi beroep wel, zon vanaf grote hoogte zien opkomen, de verantwoordelijkheid, aanzien, salaris, flexibele werktijden, heerlijk allemaal :+
 

Ja de theorie is interessant, leer altijd met veel plezier. Maar misschien valt op dit moment mijn stage gewoon wat tegen, dat zal ook een grote rol spelen. Als ik meer vrijheid krijg wordt het misschien allemaal beter... Maar wat je zegt, het is een heel specifieke opleiding, maar alsnog zijn er denk ik genoeg mogelijkheden om altijd nog een andere kant op te gaan.

Een vriend van me doet nu een pilotenopleiding in Florida en klinkt allemaal geweldig. Maar ik droom hier gewoon van, maar of het ooit zo ver zal komen...
 
Als je stopt ben je echt een ei, er zijn super veel mogelijkheden met dat papiertje!

Tya, zal wel moeten. Genaaid door school en deels ook mijn schuld. 2e x dat ik het eerste jaar doe. Ik ben 1 ding vergeten in te leveren voor Nederlands, maar op school zijn er meerdere dingen kwijt geraakt. En ik moet nog wat inleveren van mijn stage die ik tot vrijdag 2 juli had. Maar daar geven ze mij geen kans meer voor. Als ik dat en dat van Nederlands nou kan inleveren wat sommige uit de klas nog blijkbaar wel mogen dan was er niks aan de hand.

Nu adviseren ze mij om niveau 2 te gaan doen, maar ik heb het nu helemaal gehad met het Roc.
 
Ik ga Commerciële Economie studeren.

Dit leek mij meest interessante opleiding in de Economische sector, maar ik kan na een half jaar nog switchen. Na een jaar ook nog.

Iemand hier die deze opleiding gedaan heeft/doet?
 
+1 Vond het niets, veel te breed en vond het net een verreiking van m'n HAVO diploma...

Hier nog steeds Logistiek&Management thuisstudie. Gaat prima en je eigen tijd makkelijk in te delen. Hierna denk iets met Bedrijfskunde doen nog maar dat is nog toekomstmuziek..
 
Hmm, oke.

Dat klinkt niet erg best.

Ik zou in godsnaam ook niet weten wat ik anders moet gaan doen.

Economie/marketing etc. interesseert mij gewoon meer dan andere dingen.

Ik zie het vanzelf wel,...
 
Omdat ik het ook niet wist, ben ik ook CE gaan doen. Uiteindelijk geen goede beslissing dus. Zou eerst voor jezelf uitstippelen wat je echt wil gaan doen, open dagen bezoeken e.d.. Want iedereen kijkt anders naar een opleiding dus aan meningen heb je over het algemeen niet erg veel
 
Hmm, oke.

Dat klinkt niet erg best.

Ik zou in godsnaam ook niet weten wat ik anders moet gaan doen.

Economie/marketing etc. interesseert mij gewoon meer dan andere dingen.

Ik zie het vanzelf wel,...

Entertainment management? Een goede vriend van me doet dit ook, heeft stage bij één of andere gaming bedrijf. E3 tripjes, gamen en voor betaald worden...


OT: Ga 2e jaar in van Liberal Arts & Sciences: Business&Management, zit nu aan 54 ECTS, maandag en woensdag nog 2 laatste tentamens en dan hoop ik op 66 te komen (1 vak extra gedaan).
 
Media & Entertainment Management lijkt me opzich ook wel interessant.

HBO Knippen & Plakken is daar de bijnaam van toch? :+

Vandaag die 21+ toets gedaan, Nederlands en Engels was echt supermakkelijk, maar op bedrijfseconomie kon ik me wat lastiger concentreren in een lokaal waar het fucking 31 graden was. :+

Nu wachten op de uitslag... Heb echt geen idee.
 
Ik heb het ook alleen maar van horen zeggen hoor, maar een collega van me die niet zo snugger is +) haalt het ook op z'n sloffen, schijnt een makkelijke opleidng te zijn.
 
Ahh oke.

Nou ja, ik sta, als het goed is, als ingeschreven bij CE.

En het is dus heel erg breed, wat dan weer voordelig is als ik na die opleiding evt. nog wat anders wil.