This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga je doen? #3

Kick!

Ik ga 9 Juli de "Colloquium Doctum" (21+ toelatingstest) doen.

Hierna ga ik (mits ik het haal :+) Commerciële Economie volgen, dus tijdens het toelatingsexamen krijg ik Nederlands, Engels en Bedrijfseconomie. Iemand ervaringen/tips?

Jij deed toch al MBO ofzo? Of ben je daarmee gestopt.

Verder zat ik een tijdje terug te twijfelen om over te stappen naar voltijd accoutancy. Toen toch met diverse mensen gesproken (oom die accountant is, andere mensen die met hetzelfde probleem zaten). En heb toch maar gekozen om bij de MER duaal te blijven, ik werk nu bij een belastingadvies bedrijf en het bevalt super
 
Ja klopt, maar dat is ook 4 jarig... Ben daarvoor een tijdje er tussen uit geweest en heb geen zin om daar tijd door te brengen. 21+ toets lijkt me een mooie oplossing.


@ Vincent-ewrox: Inholland
 
Ja, 4 jarige opleidingen he.. En ik ben er 2 jaar terug mee begonnen omdat ik met mn vorige opleiding gekapt was en toen een tijdje ben gaan werken. :+

Mja, ik hoop echt die test te halen.
 
Dat is wel balen dan, maarja.
2 jaar uit je neus vreten dus
Hoe lang moet je precies dan? Tot de zomer en dan nog eens 2 jaar? Of daarna nog maar 1?
Ik ben v/d zomer klaar iig (als het goed is :+)
 
Nee anus, geen 2 jaar uit me neus vreten, als je die test haal kan je gelijk instromen per September. :+

Wat ga jij hierna doen eigenlijk?
 
Even een kick.

Hoe staat het hier bij mensen die studie volgen?

Net te horen gekregen dat ik mijn P toch heb gehaald voor mijn MER opleiding, dus blij.

Nu een hele tijd getwijfeld om er mee te stoppen, en dan volgend jaar AC opnieuw te beginnen. Maar na aardig wat gesprekken gehad te hebben op school en oom (RA accountant bij KPMG). Toch besloten om MER (duaal) af te maken, werk ernaast als Financial Controller bij een internationaal bedrijf. n ga het laatste jaar ook een opleiding volgen bij Nyenroden (1 dag in de week), zodat ik een dubbele hbo heb, en meteen door kan voor mijn master

Mensen die hier ervaring hebben/hetzelfde doen?
 
Zelf dit jaar mn bachelor afgerond Goede cijfers gehaald ook in bachelor 3: 8,1 gemiddeld. Bachelor thesis 8,0. Ga me deze week inschrijven voor een master!
 
Volgend jaar beginnen aan nieuwe mbo opleiding; Bromfietstechnicus

Afgelopen jaar DTP gedaan maar is niet wat ik wil, totaaaaaaaal niet.