This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga je doen? #3


Wat voor een opleiding volg je nu dan??
 
Eindsprint Xander.... Eindsprint.

Ik ben overigens nu echt bijna klaar, alleen nog afstuderen. Eerste opdracht die ik ben begonnen in februari is nogal in de soep gelopen helaas (reorganisatie waardoor heel de opdracht niet meer mogelijk was). Dus het richtpunt nu is november.
 

Kom op Roy! Nog ff die laatste vakjes inkoppen en dan lekker op vakantie!+ralf+
Dan nog ff 2 scripties en dan die 2 masters <] in je zak! 9||6
 
3/4 jaar in de zin van 3 of 4 of in de zin van driekwart jaar?

Die van rechten is iig niet zo erg groot. Maar 12 ECTS, in het Nederlands en geen empirisch onderzoek (bij rechten is toch een ander soort wetenschap natuurlijk).
Zure is wel dat de IB-Groep me ook niet meer wil supporten vanaf september. Meer mensen die dat hebben? En hoe komen jullie rond? Fulltime arbeiden i.c.m. 2 scripties is iig goed zuur...
 
Nee, studiegenote kreeg nu ook laatste jaar. Lening is maar 3 of 4 jaar geloof ik.

@ Roy: driekwart jaar bedoelde ik inderdaad. Ik heb 4 jaar stufi gekregen en dit jaar niks bij IB groep aangevraagd. Ik woon nog wel thuis, en heb een goede bijbaan, dus helemaal fair is dat niet natuurlijk.
 
Lenen na je prestatiebeurs
Als je geen recht meer hebt op de prestatiebeurs, maar wel als voltijdstudent staat ingeschreven, kun je nog maximaal drie jaar lenen. Die periode van drie jaar noemen we de leenfase. Je kunt in 2009 per maand maximaal € 832,43 lenen.

ok fuck :S
 
Zijn er genoeg die dat hebben... Een doorsnee studiegenoot van me had bv. ook 20k. Ik had zelf gelukkig geen probleem met de IBG. Ik heb 4 jaar stufi en ov gehad, daarna nog 3 jaar een ov (ik had dus een 0 lening en daar kreeg je een ov bij). Ik werkte dan dus wel redelijk veel en woonde tijdens mn studie nog thuis. De keerzijde...
 
Ik heb ook een "flinke" studieschuld. 7 jaar op kamers en nauwelijks financiële support (laatste 3 jaar sowieso 0,0) van je ouders dan moet je wel flink bijlenen ondanks bijbaantjes. Niet al te veel keuze dus...

Maargoed, extra master/studie is voor IBG iig geen reden voor jaartje langer lening.
 
Owja, maar dat is toch ook nog niet zo lang?
Misschien per september ff inschrijven voor een educatieve master dan. Toch maar 1 keer collegegeld.