This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga je doen? #3

Vrij sociaal Zelf dataverzameling gedaan?

Sociaal is nou eenmaal de insteek van Nijmegen... Zelf idd de dataverzameling gedaan, ik heb een experiment gedaan waarin ik een scenario heb geschetst en daar dus vragen over heb gesteld. Zo kon ik mooi voor allerlei verstorende variablen controleren.

http://www.thesistools.com/sjoerd/

Hier staat mn enquete en scenario enzo. Ik had in het totaal 6 scenarios.
 
Ik begin achter precies een week met NID (Network Infrastructure Design). Zo'n beetje het vervolg op de huidige opleiding Beheerder ICT
 
Generaliseren is geen doel van een case study, dat scheelt dan Laatst een narrative onderzoek gedaan, dat is pas lekker gek, puur het verhaal van de respondenten en niets meer.
Doping?

Le Tour. Kijken in hoeverre berichtgevingen in NL en Belgie rond "zondaars" verschillen o.a. Framing/ethiek/nationalisme zijn dingen die aan bod gaan komen. Worden wel 400 casussen ofzo die bekeken moeten gaan worden, maar wel leuk onderwerp.
 
Nice, ik kreeg vanochtend een mailtje dat de begeleider de scriptie door had gelezen. Er stonden een mooi aantal lovende woorden bij en hij had er wat opmerkingen bij gezet. Ik erheen om ff de prints met opmerkingen op te halen vroeg ie wat ik nu aan het doen was. Omdat als ik nog niet werkte, ik het dan mooi zou kunnen herschrijven naar een artikel vorm, en het dan zou kunnen gaan publiceren Dus quote m maar alvast in jullie scriptie jongens; van Roekel, 2009. :+
 
Hehe, nice!

Ik heb inmiddels akkoord voor mijn afstudeerplan, 9 febr. starten en dan hopelijk eind mei klaar zijn.
 
Feli sjoerd!

Le Tour. Kijken in hoeverre berichtgevingen in NL en Belgie rond "zondaars" verschillen o.a. Framing/ethiek/nationalisme zijn dingen die aan bod gaan komen. Worden wel 400 casussen ofzo die bekeken moeten gaan worden, maar wel leuk onderwerp.
Leuk onderwerp idd


net een 7.5 voor een paper (=volledig master vak) terug gekregen 8)
 
Tof om je eigen werk misschien terug te zien Sjoerd! Vorige week was docent op radio-1 met de uitkomsten dat we met een groep 18 studenten hebben onderzocht. Hij heeft alle resultaten gebundeld en presenteerde die in een uitzending. Was leuk om terug te horen ook.

Trouwens in December een paper ingeleverd, welke we voor de kerstvakantie ook terug zouden krijgen. Inmiddels 3 feb en nog steeds niet terug
 
Eerste jaar HBO zit er alweer bijna op voor mij, tot nu toe alles gehaald zonder herkansingen. Gaat prima icm een 40+ urige baan :W
 
Via welke instelling volg je een opleiding als ik vragen mag Martin? En ben je daar over te spreken?

Ben zelf ook van plan om HBO duaal te doen dus wat extra informatie is nooit weg.

(Mag ook via PM)
 
Ik studeer bij het NCOI.. Werk 5 dagen p/week en 1 zaterdag in de 14dagen moet ik naar college Boeken, leslocaties e.d. zijn goed verzorgd alhoewel ik het NCOI zelf administratief gezien nogal rommelig vind. (Voorbeeldje; m'n pa doet er ook een opleiding, toen ik mij had ingeschreven deed hij spontaan 2 studies en ik geen 1. Ze hadden mijn studie bij hem erbij gezet en mij niet ingeschreven 8P)
 
Hier ook alles gehaald. Heb nog 1 her, daar was ik mij vergeten voor in te schrijven :X. Maar die haal ik komend blok gewoon :# laatste keer was een 5,2 dus dat moet wel goed komen. Dit blok heb ik slechts 1 tentamen. Betekent dat ik mooi zonder herkansingen tov rest van mijn klas jaar 4 in kan. :W. Als ik zie hoeveel er nog tentamens uit jaar 1 of 2 moeten halen.... :X

Bezig om te kijken voor beetje leuke minor. Toevallig mensen ervaring met Reclame of International Business Skills?
 
Moet volgend semester verplicht een half jaar op exchange. Moest 5 dingen voor de loting opgeven, heb Brisbane (Australie), Bangkok (Thailand), Bloemfontein (Zuid-Afrika) en 2x Buenos Aires (Argentinië) opgegeven. 8) Nu een maand wachten op de uitslag :X
 
Even een vraagje aan lui die in zelfde schuitje zitten (lees: scriptie). Meer die last hebben van motivatieproblemen? :+

Komt voornamelijk omdat ik bijna nooit meer naar Uni hoef. Volgend blok zelfs helemaal niet, waardoor ik makkelijk dingen laat versloffen.

Wel afgesproken met begeleider om iedere 2 weken dingen te laten zien, dus ik hoop dat het gaat werken. Aankomende week theoretisch kader inleveren, wat ik gelukkig bijna helemaal uit mn voorstel kan halen. Maar de rest gaat nog tegenvallen denk ik.

Tips/trics?