Succes, mn vriendin vond het maar een kutvak
Wat doe je eigenlijk precies op de EUR?
Ah, hetzelfde dus. Zij doet nu fiscale economie, gaat ws. 2 bachelors afmaken en daarna 1 master.
ook nog iemand ervaring met small business & retail management?
@ Joost. Dacht dat jij al verder was dan tweede jaars?
Ah, hetzelfde dus. Zij doet nu fiscale economie, gaat ws. 2 bachelors afmaken en daarna 1 master.
Studeer al wel langer ja :+
Maar ben ook een keer gewisseld van studie. Dus vandaar. Sucks achteraf, maarja. Nu gewoon snel afmaken.
Ach, ik hoop nu mijn HBO Deeltijd af te ronden in mei (begin in febr. met afstuderen) en heb totaal 8,5 jaar HBO ervaring nu Dan ben je het wel een keer zat hoor. Maar het idee dat ik deze studie nu bijna afgerond heb is wel heel erg lekker.
Ik heb me dit jaar ingeschreven voor Image & media Technolgy @ de HKU. Maar omdat de toelatings eisen daar nogal hoog zijn, moet ik ook een beetje verder kijken naar alternatieven.
Ik heb vorig jaar Grafisch vormgeven gedaan @ mbo. Ik vond dit erg leuk, alleen wat te simpel kwa niveau.
Ik ben dus opzoek naar een HBO opleiding die de media kant op gaat. Van vormgeven tot ict tot fotografie.. Noem het maar op.
Dus hebben jullie miss nog suggesties of ideeen waar ik eens naar kan gaan kijken.