Wat voor helm hebben jullie???

Nolan helm, PIN-lock voorbereid. Type weet ik niet :)


zmaster11.jpg
 
Originally posted by JeroenRs50
Kheb nu nog die Gare Bieffe die VodkaRedbull ook heeft. Maar k ga een andere kopen...
Ik vond het wel een flex helmpie, alleen dat schuim bij je voorhoofd is te hard enne je visier kan niet ver genoeg open.......
 
ik heb dezelfde als Enrico, AGV Wild Crock :)

Troy Corser superbike replica, oud model... zeer relaxed al1 wil ik toch eens een nieuwe gaan kopen... (dan een lichtere helm die nog gespoten moet worden, eigen airbrush :D)
 
AGV Rock OCD, rood/wit/zwart/grijs, vorige model, met achterop een grote sticker van Troy Lee, die rode kroon, omdat na kleine val stukje lak eraf was...
 
Ik heb nu de AGV piranja met zwart vizier en no fear sticker, en een Nau Cobra (geloof ik) met blauw/groen spiegel vizier (crash helm :()
 
Lazer LZ6 Scorpion, niet echt veel bijzonders maar ziet er toch wel grappig uit, zit lekker. Deze zomer maar eens een zwart of een olievizier kopen...

lz6scorpion_1.gif
 
Originally posted by mhr#27

Mja, wie rijdt er in Enter nou niet met een AGV helm en Jopa jas. ;)

Rijd alleen met een helm van JOPA, maar niet met een JOPA jas, dat staat echt niet, heb een brunotti blauw/rood/witte jas met dubbele voering, dus.... Geen vooroordelen
 
Originally posted by Piaggio Ciao


grex helm weet niet wat voor type

als ik t visier dichtdoe beslaat ie gelijk altijd best kut
Moet je hem vanbinnen schoonmaken met dubro.
Deed ik eerst ook altijd.Tegenwoordig heb ik van dat spul dat ik bij de opticien had gekocht voor skibril.Dat werkt SUPERgoed bij mij.
 
Ik heb een Sumoy Gunwind Glitter Ben Bostrom Replica en een Suomy Booster maar het type weet ik zo effe niet!
Op die Suomy zit trouwens een iridium viziertje!
1020031206-Me Helm.jpg
 
Back
Top