Wat voor helm hebben jullie?

Originally posted by ZipSP:
ik heb een blauw/zwarte arai helm
check deze url voor pic http://www.araihelmet-nederland.nl/helmets/quantum/gridblue.htm

Wow, coole helm
smile.gif
...

Zo'n pothelmpje sux, als integraal te warm is, moet je maar wat harder rijden
smile.gif
...

Gave helm PIN
smile.gif
...

Greetz.
 
Wooooo!

Toen viel ik mee men bakkes op ne kaaaaai!

Ow jeahee!!!


biggrin.gif
biggrin.gif


Moet je die andere pics es kijken van die ontplofte harsis en die zelfmoorden. Niet normaal!
 
Ik heb een Grex integraal helm
smile.gif

Ik ga waarschijnlijk die nieuwe rossi replica kopen
smile.gif
Die is wel vetjes
smile.gif


Pin: bruut hellumpie
wink.gif


Ennuh.........het is idd niet zo lekker om met een potje op je kop op je bek te gaan
frown.gif
Een maat van me heb er z'n kaak door gebroken en er vet nare littekens aan overgehouden
frown.gif


Greetz
 
Ik denk trouwens dat het ook niet lekker is in de zomer met zo'n pot helmpje is, ivm muggen!!! ooit welleens een zo'n dikke hommel met 100km/h tegen je hooft kapot voelen springen?? ik niet, maar het lijkt me niet echt lekker, dat je na een ridje op je scooter even lacht en dat mensen menen dat je spinasie hebt gehad...
 
ja ik heb weles zoon beest in me smoel gehad toen ik met f=vizier open reed, das dus niet lekker, koop niet zoon debiel ouwe poet hemlpje, das 1 zwaaaaar voor lul, ben je net zoon debiel, en 2 als je op je bek gaat ligt je smoel helemaal aan gort.
 
hmzzz.......muggen en al dat andere vliegende gespuis zijn nog niks vergeleken bij een duif
frown.gif

Zo'n duif is dus een keer tegen me kop aangevlogen toen ik iets van 70km/h reed en geloof me, dan heb je nog liever een mug ofzo in je smoel

Greetz
 
jah, vogels zijn vrij irritant jah, ook al bijna een keer tegen mijn kop aangehad, en meerdere malen bijna tussen mijn wiel, evenals eenden mahja
smile.gif
 
Ik heb een CMS helm. Type zou ik zo ff niet weten. Kostte 230 piekies. geel/oranje met blauw/zilver. Staat heel mooi bij m'n gele sr met blauwe velgen. Is best wel een luxe helmpie. Zit gewoon goed en het wordt niet echt onwijs heet binnenin.
 
owja, ik heb een simpele NAU helm met zwart vizier, dat is vooral met dit weer wel makkelijk, kan je een stuk beter tegen de zon inrijden, maar 's winters is het gewoon kut om te hebben, dan zie je geen reet en moet je altijd open hebben, en dat is koud
smile.gif
 
Originally posted by Jasper:
owja, ik heb een simpele NAU helm met zwart vizier, dat is vooral met dit weer wel makkelijk, kan je een stuk beter tegen de zon inrijden, maar 's winters is het gewoon kut om te hebben, dan zie je geen reet en moet je altijd open hebben, en dat is koud
smile.gif

ja ik heb ook een NAU maar dan alleen met 2 halve vizieren erop (komt door ongeluk) dan heb je er 's winters geen last meer van dat je niks ziet alleen is het koud
 
Originally posted by argentino:
ja ik heb ook een NAU maar dan alleen met 2 halve vizieren erop (komt door ongeluk) dan heb je er 's winters geen last meer van dat je niks ziet alleen is het koud

Na een ongeluk blijf je toch ook niet met dezelfde helm rijden man. Lekker veilig.
 
zulk soort gasten hebben een helm op omdat het moet van de politie en niet vanwege hun eigen veiligheid...

Geen aand8 aan besteden verder
 
hm daan lekker he stukkie duif in je bakkes
biggrin.gif
biggrin.gif

heb weles een dikke meeuw geschept, kutbeest, gelukkig niet met me harses maar op me voorkap, maar geloof maar dat dat een vette klap geeft, die beesten zijn dus en groot, en zwaar.

ik heb een ordinaire zwarte grex helm, met een heel donkerzwart vizier, niet echt speciaal, maar staat wel leuk, een compleet zwarte helm.

henk
 
Ik heb cms carbon, en een motorhelm van driver. Binnenkort hoop ik de nolan n100 rapid 21 te kopen.

Het grootste stuk wild dat ik heb aangereden is een konijn. Reed door duinen, konijn rende naast me, liet gas los rent ie opeens schuin het pad over, plop zo tegen me voorwiel. Leefde nog wel, rende weer vrolijk door.
 
hmzzz........ik heb ook wel es een konijn doodgereden
frown.gif
Die beesten zijn echt levensgevaarlijk, vooral in de avond. Als je aan komt scheuren, dan moeten die beesten nog effe snel oversteken
frown.gif
Meestal gaat dat dan wel goed, totdat je er echt eentje raakt. Ik had dus die hele kop opengereten! Toen voelde ik me een echte moordenaar
frown.gif
Uit respect had ik em maar naar de eeuwige jachtvelden gebracht, de sloot, waar ik later op de avond nog een kruis aan de oever heb gezet.
Maar toch blijven die beesten sucken!

Greetz
 
Kheb alleen 1x een kat doodgereden, sja... ik zag het hele beest niet (zwarte kat innut donker) achteraf blij dat ik niet op me bek ben gegaan
smile.gif
 
Back
Top