Wat voor helm hebben jullie?

Dit is mijn helm.

Front.jpg


Side.jpg


Blauw iridium viziertje erop...
 
Wel cool hoor, zo'n TLD visier strip, maar ik vind het best sucken eigenlijk. Als je namelijk gaat liggen, om ff je topspeed te checken, dan doe jeje kop naar voren, en kijk je met je ogen omhoog om ze zien of je nog wel op de weg rijdt, maar dan zit net heel irri die strip in de weg waardoor je geen flikker ziet en de berm in rijdt
smile.gif

(geen ervaring ofzo hoor
smile.gif
)
 
Ik heb voor mezelf een AGV helm (een zwart met rooie) van 300 piek, voor de bijrijder een Fletcher van 120 piek en voor het karten een Vemar (kweeniemeer hoe duur, iets van 600 ofzo, maar erg lelijk)
 
zelf heb ik gewoon een integraalhelm van agv (http://www.agv.com/2001/pacific/black-blue-silver.htm) Maar voor in de zomer rijd ik met zo helmpje met open onderkant van Rider das veel relaxter...
greetz
 
heej, geef ff jullie mening over de volgende helmen (let niet op de kleuren), welke vinden jullie het mooist:

Roof Boxer:
boxer.jpg


Roof Diversion:
diversion.gif


of iets anders van AGV ofsow met mooie graphics, bijv:
agvrossigeel.jpg


ik heb dus die Roof Boxer maar die past niet onder mun buddy, das heel irri... ik wil em nou misschien ruilen tegen die Diversion, die vind ik ook wel cool, maar die Roof helmen hebben niet de coole graphics van AGV.... Alvast bedankt, seeya....
 
Hmmz, ik ben eigenlijk ook wel aan een nieuwe helm toe, ik liet gister bij de benzinepomp me helm weerus op de grond kletteren, das al de zoveelste keer
frown.gif


Kheb btw een vrij simpele Suomy helm, wel een fijn ding, maar gewoon aan vervanging toe. Eigenlijk zou ik die vd goorbergh replica wel willen, maar die is duuuurr
frown.gif
dus maybe wordt het wel zo'n Bieffe replica van Alzamora ofsow
smile.gif
lekkaah lolly
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Originally posted by SpeedfightFreak2001:
heej, geef ff jullie mening over de volgende helmen (let niet op de kleuren), welke vinden jullie het mooist:

Roof Boxer:
boxer.jpg


Roof Diversion:
diversion.gif


of iets anders van AGV ofsow met mooie graphics, bijv:
agvrossigeel.jpg


ik heb dus die Roof Boxer maar die past niet onder mun buddy, das heel irri... ik wil em nou misschien ruilen tegen die Diversion, die vind ik ook wel cool, maar die Roof helmen hebben niet de coole graphics van AGV.... Alvast bedankt, seeya....

Die boxer moet je in het zwart hebben voor bij een piaggio ICE, dat lijkt me echt wel een brute combi. Of matzwart met een slider.

Die rossi replica heeft koele pics!
 
Originally posted by SpeedfightFreak2001:
agvrossigeel.jpg



Deze heb ik dus, kleurt leuk bij m'n knalgele NRG
smile.gif
... Fijne helm, beter dat de Rider helmen die ik hiervoor had, ook iets duurder...

Greetz.



[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 15 April 2001).]
 
Originally posted by suzi:
ben ik 1 van de weinige die een cross helm draag??

zit veel fijner vind ik.

nee, ik heb ook een soort van crosshelm.



------------------
don't take life seriously, nobody gets out of it alive anyway...
 
Die rossi helm is wel heel cool, alleen je ziet hem zo vaak, ik wou wel zo'n chuppa chup helm hebben, dat vind ik wel heel erg phat
 
die laag gaat eraf...aan de buitenkant zie je het niet, maar aan de binnenkant zie je geen flikker meer na een tijdje.

Bij PU (me scooterdealer) zijn al 10 viziers terug gekomen...
 
Back
Top