Wat voor helm hebben jullie?

Sebas!

bAng, bAng, bAng out!
Hoi hoi! 8) Ik ben vanplan een nieuwe helm te kopen omdat een intergrale helm gewoon niet te doen is in de zomer. Helemaal nu ik dit mooie weer zag vanmiddag! Aangezien ik bijna geen plaatjes kan vinden op internet van helmen en namen vraag ik jullie; Welke helm hebben jullie en als je een pic heb post hem! ? 8)

Ik denk dat ik maar voor zoiets:
jet_mat.jpg

ga, ziet er wel relaxed uit. Het is overigens een MT Jet Mat.

[This message has been edited by Stealth^ (edited 02 April 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

helm ja kut die moet ik nog gaan kopen....

ik heb nu een gestuiterde Bieffe
frown.gif
zal wel ff een pictuurtje maken als ik zin heb
 
Ik heb de AGV wild crock replica van Troy Corser met gespoten krokodil achterop en de amerikaans en engelse vlag aan de zijkant.. Is ZEER mooi vind ik...
 
Ik heb de Max Biaggi helm van Bieffe. Niet die met die romeinse keizer erop maar de replica van die hij zelf op heeft best een duur helmpje trouwens!
 
Ik heb een Nolan N60 helm Marco Melandri uitvoering, met irridium vizier. Ik ben er zeer blij mee(moet ook wel want het was niet goedkoop)
smile.gif
 
helm als ik op me kymcotje rijd rond de 100km/h heb ik nooit een helm op.
wink.gif

nee ik heb een suomy helm is wel een relaxe helm
mzzl jer
 
Zo'n helm als daar bovenaan staat heb je ook bijna niets aan, als je met je kinnetje op het asfalt schuurd, en daarbij vind ik het persoonlijk ook nog eens nergens op lijken. ik heb zelf een rider helm
 
JA die helm bovenaan is wel erg zaag zeg, die ziet er niet uit, geef mij dan maar zo'n Roof helm met openklapbaar mondstuk.

BTW ik heb een zwarte MT helm met binnenkort hoop ik een zwart vizier.

SvR
 
Een plaatje van mijn 'racehelm'... hopelijk krijg ik een nieuwe dit jaar. Dit is een Arai GP4-mark 3 gespoten door Lucky Design in Italië en een LLC olievizier 'rood'.
f44.jpg
 
Originally posted by Zillion:
Zo'n helm als daar bovenaan staat heb je ook bijna niets aan, als je met je kinnetje op het asfalt schuurd,

Tell me about it. Heb nu nog een lidteken.
 
Back
Top