Wat voor helm hebben jullie???

ik heb gewoon een black rider van 160 gulden.....zonder vizier want dat is eraf gesl00pt.....waarom zou je veel geld uitgeven aan een helm?
 
Ik heb ook een Caberg.

junior_iceberg.jpg
 
Originally posted by Casper
ik heb gewoon een black rider van 160 gulden.....zonder vizier want dat is eraf gesl00pt.....waarom zou je veel geld uitgeven aan een helm?

ehhh voor je veiligheid misschien?
en omdat sommige helmen gewoon cool deruit zien
 
Ik geloof dat mijn helm toen 280 GULDEn was, dus nie EURO... enneuh ik heb zon helm gekocht omdat ik dacht dat hij veel bescherming geeft... En makkelijk op zetten, voor gevormde oor shit en zow.
 
2.jpg


^deze is nog in bestelling. Op dit moment scheur ik rond met zo'n rode chupa chups helm van bieffe(zo'n alzamora geval). Hij is van m'n broer. Ik voel me net een lollie 8P
 
Had je mijn oude Visjen nog nooit gezien?:)

Na aanrijding was ie dood, maar toch veel lol mee gehad. Snelle cilinder eronder, ging ie nog maar 50 ofzo. carterkap wilde niet los, maar het ging ook al hard zat:) Toen nog film gemaakt met ties en met 20 frontaal paar keer tegen de muur aangeknald, ook niet echt bevordelijk:) Mja, al lang weer weg, had m afgelopen zomer. Had m gekocht naast mijn SR die toen in verbouwing was.
 
1016554973MeetingRijengoed.jpg

images


Bieffe B12R, was niet eens zo duur enne ik vond hem echt fijn........maja heb hem toch niet meer nodig :(

Kan iemand me ff uitleggen waarom me 2e plaatje het niet doet :? ik heb er toch echt: [I M G]http://images.google.com/images?q=tbn:92_ozmYZ01sC:www.accwhse.com/photos/bieffe_b12r_hlmt_bkbl_00.gif[/I M G] staan.....
 
Last edited:
dp_foto.jpg


hier deze heb ik, nzi wild (motorhelm) zit best lekker, en het koelt ook lekker

sorry voor formaat en roze
 
Back
Top