Waar kopen jullie je kleding

Originally posted by Tim

waar zitten die invito's? Maat uit me klas heeft daar zeer wijze schoenen van, maar die heeft tie in r'dam gehaald en das wat ver :)

overal... in chillburg zit het ook

Originally posted by Folkert@MinaRally
Tja hier in het Gooi met Laren en Blaricum binnen 2 km van me huis, zie je die stuff héél veel hier, vandaar.

Meestal donderdagavond naar Bodega Bodega in Laren, hockeysletjes checken.

Maar AL die gasten lopen daar in Evisu enzo. Vandaar me opmerking.

weeetje...je opmerking is dan misshcien ook wel terecht..in jouw omgeving :)....

dat zijn allemaal van die rijkelui's kindjes die het van papa en mama krijgen.,....ik moet er zelf heeel hard voor werken...

Invito`s zitten bijna overal wel.. in utrecht heb je er 2 geloof ik. En nog 1 in enschede. Amsterdam rotterdam weekveel waar allemaal :-)

Originally posted by krizzz

psies hetzelfde probleem....heb ut vaak...gaat een schoen maar tot 45...terwijl ik 47 ook heb..heb dit alleen bij zomerschoenen natuurlijk...

Ik heb 48:|

Originally posted by Zevenhuizen
ik heb voor het geld van zon evisu liever een diesel hoor hier in de buurt loopt toch niemand ermee en die zijn goedkoper ook!

uit je opmerking lees ik dus af..omdat niemand ermee loopt...wil jij er ook niet mee lopen...en omdat iedereen in diesel loopt..wil jij daarmee lopen? dus kortsamengevat..je zegt nu zelf dat je een meeloper bent?

no disrespect ofzo...

Originally posted by krizzz

uit je opmerking lees ik dus af..omdat niemand ermee loopt...wil jij er ook niet mee lopen...en omdat iedereen in diesel loopt..wil jij daarmee lopen? dus kortsamengevat..je zegt nu zelf dat je een meeloper bent?

no disrespect ofzo...

je leest het verkeerd ik bedoel omdat niemand hier in mijn dorp met de (duurdere) diesels loopt daarom heb ik diesel die heb ik dus juist wel omdat niemand die heeft snap je!

Mja Evisu...heb ook een keer gespaard voor zo'n pants. Mja, ik vond hem niet echt lekker zitten :s Zal wel aan mij liggen, heb maar weer 2 Elwoods gekocht voor de prijs van een Evisu :)

Btw, die golfhandschoentjes zijn koel man :)

kzag weleens iemand lopen met zo`n Evisu broek maar had geen idee dat die krengen zo duur zijn. Zijn opzich wel lijp maar toch....
voor zoveel geld?

Kun je ook 2 diesel broeken voor halen ofzo. Nahja ieder zun mening.

MzzlZ

kleding: meestal D&G, prada, armani, gucci. gucci is moeilijker te vinden en een beetje te duur, maar ja.

schoenen: roberto botticelli's.

prada goedkoop?!
ik betaal me helemaal blauw aan dat merk.
maar dan niet die standaard dingen die zijn inderdaad kut en goedkoop.
dat goedkope is meestal dan ook oude collectie.
laatst ook Roberto Cavalli gekocht, ook leuk.

Originally posted by s1abc
prada goedkoop?!
ik betaal me helemaal blauw aan dat merk.
maar dan niet die standaard dingen die zijn inderdaad kut en goedkoop.
dat goedkope is meestal dan ook oude collectie.
laatst ook Roberto Cavalli gekocht, ook leuk.
aarZ Lezen.

Originally posted by Folkert@MinaRally
Tja hier in het Gooi met Laren en Blaricum binnen 2 km van me huis, zie je die stuff héél veel hier, vandaar.

Meestal donderdagavond naar Bodega Bodega in Laren, hockeysletjes checken.

Maar AL die gasten lopen daar in Evisu enzo. Vandaar me opmerking.

Nou kweet niet hoevaak jij er komt dan en hoelang dat geleden is want in het gooi is evisu echt maar maandje "in" geweest. Nu zie je het nooit meer. En ik kan het weten want ongeveer 70% die in de bodega komt (vrijdag is het nog erger) komt van laar&berg de grootste kakker school van nederland denk ik zo (waar ik ook op zit).
Het is juist meer het gebleekte broeken en pantalon gehalte wat hier heerst, en schoenen prada's of diesel (als het eigenlijk maar duur is :S).

ik koop veel kleding bij streetsUSA rotterdam, daar hebben ze erge shirts en truien van fubu... Dr hangt ook een pak en ik moet het hebben, reden dat ik die nu nog niet heb???? op het prijskaartje staat 360 euro :eek: :eek: :eek: broeken meestal bij bluetiekin ook in rdam enne schoenen bij invito rotterdam en footlocker ed....

Back