Waar kopen jullie je kleding

Originally posted by Tim
Ik heb vandaag een Diesel broek gekocht, zo'n hele lichte... lekker z8 joh die broek :)

Overigens die broek in Hilversum gekocht...en daar ga ik voortaan altijd heen...veeel leuke winkeltjes, en veel chicks :)

I love my soft pants as well... wel tering duur die krengen :+

de bijenkorf, vind het wel een mooie winkel, maar is te duur en de verkopers zijn te homo, maar de kleren enzo zijn daar zeker wel relaxed, broeken koop ik meestal bij the sting gewoon lekker op je gemak uitkiezen, schoenen koop ik meestal wel bij invito of sacha en soms bij footlocker.

Originally posted by KwiLeenZiP
welke heb je dan? Kwil ze ook wel maar kheb daar ut lichaam niet voor :p hahaha

hoezo het lichaam ik ben ook maar een botje?? of ben je juist dik?? ik heb een van jack en jones niet zo bekend merk wel cool!

Originally posted by Tim

mja, 95 euro ofzow...

Dan heb ik een andere, mijne was 150

1023021978-Diesel.jpg

Originally posted by Tim

mja, 95 euro ofzow...

95?

Idd zoals boostah al zegt, die witte gebleekt van Diesel kosten iets van 150... Ik zag hem hangen hier in Veenendaal voor 159 euro.

Majai k pas ze toch niet, kutzooi :|

Originally posted by Sjoerdyo

95?

Idd zoals boostah al zegt, die witte gebleekt van Diesel kosten iets van 150... Ik zag hem hangen hier in Veenendaal voor 159 euro.

Majai k pas ze toch niet, kutzooi :|

Hij is er in 31 36 ofzo dacht ik, of ik ben in de war :P

Ik draag eigenlijk alleen kleding van Fred Perry, Ben Sherman en Lonsdale. Liefste een bloes met een spenser erover of as het warm is een polo'tje. Lonsdale draag ik de laatste tijd ietwat minder, t begint me te commercieel te worden.

Tshirt208.jpg

F.P.Polos23.jpg

Hemd531.jpg

logo.jpg

Dat klopt inderdaad maar toch zie je hier in de buurt steeds meer mensen lonsdale dragen en fred perry zie je nauwelijks. Maar je hebt gelijk binnenkort is ook die fred perry kleding commerciëel en word door mensen uit de categorie clubkutje tot trancetrut gedragen.

Originally posted by SHaRP_EyE74
Dat klopt inderdaad maar toch zie je hier in de buurt steeds meer mensen lonsdale dragen en fred perry zie je nauwelijks. Maar je hebt gelijk binnenkort is ook die fred perry kleding commerciëel en word door mensen uit de categorie clubkutje tot trancetrut gedragen.

hehe dat is nu al zo ze maken ook old skool trainings jasjes en daar loopt geen gabber in ook de meeste normale mensen lopen hier in die polos hoor! niks gabbers aan dat merk!

in die reclame van Fred Perry zie je ook gewoon normalen mensen. Geen gabbers. Zou een stuk leuker zijn geweest als ze wel gabbers hadden gebruikt

Originally posted by Zevenhuizen

tsjah ik snap niet waarom je persee moet laten zien dat je gabber bent hoor

Omdat dat jouw stijl is!

Ik zie zo vaak van die wijde broeken met kettingen eraan en van die geruite bloesjes met korn erop... waarom willen zij laten zien dat je skater zijn??

En die Fubu truien en schoenen, karl kani truien, en van die wijde boxen met timerlands eronder.... willen die (meestal zwarte) laten zien dat ze hiphoppers zijn??

Back