Ik vind het een beetje triest als je je kledij aanpast naargelang de muziekstijl die je beluistert...
Als ik dertien was deed ik dat ook, maar als je als 18-jarige nog altijd moet bewijzen dat je een "echte" gabber/skater bent door bepaalde schoenen te kopen |(
Ik luister vooral naar hip-hop, en af en toe zelf slipknot enzo, en ik draag vooral "snob"-achtige kledij.
Ben wel totaal geen snob ofzo, en ik kijk niet neer op niet-merkkledij, of de mensen die dat dragen.
Favo merken: RL, scapa, AJ, die dingen
(ik loop ook nog met "normale" kledij rond hoor )
Ben gister nog ff de stad in gegaan. Bij Le Mans vette boss broek gekocht (was in de aanbieding ) En bij de bijenkorf diesel schoentjes... Echt heel vet
me ogen zijn slecht, maar welke kleur is die broek? Ik zag afgelopen zaterdag ook zo'n broek met streepjes, wit met blauwe streepjes met slijtplekken erin. Er was ook een jasje van... heel stoer.
Heb zaterdag overigens nog wat shirtjes gekocht, 1 mexx polo, en nog 1 met lange en 1 met korte mouwen. En ook nog een paar nieuwe schoenen. Van Trend One, zei me nix maar ik vond ze zeer stoer, en ze waren niet al te duur...
Mja, maar niet tevaak naar het gooi gaan want daar wordt je pas echt arm