Waar kopen jullie je kleding

vind ik iets te.. maar ieders eigen smaak.. dat jasje..
Punt is ook dat niet iedereen zoveel geld te besteden heeft he!
Als ik iets wil kopen dan trekken mijn ouders wel der portomonnee, maar niet bij iedereen is dat zo denk ik..

Overal hebben ze kleine maten :| En dr zijn al best wel veel mensen met grote maten... maja

grtZ [/B]

Idd, belachelijk. Ik ben ongeveer 1.95, niet echt extreem lang ofzo. Ik heb meetsal lengtemaatje 36, maar die zijn vaak gewoon niet eens te krijgen :S Daar heb ik bij WE dus geen last van. Maja, wel sip dat je zo moeilijk iets grotere maten kan krijgen terwijl er toch heel wat lange slungels rondlopen in dit landje :)

Ik koop gewoon wat ik mooi vind. Het maakt me echt niks uit welk merk het is of bij welke winkel ik het haal. De ene keer de Sting, de andere keer de V&D, kan me echt weinig boeien

Originally posted by dixi4ever
Punt is ook dat niet iedereen zoveel geld te besteden heeft he!
Als ik iets wil kopen dan trekken mijn ouders wel der portomonnee, maar niet bij iedereen is dat zo denk ik..

Precies. Ik moet m'n kleren al vanaf dak 14 ofzo was zelf dokken en ik heb gewoon geen zin om er een gigabedrag aan uit te geven. Ik ga niet in de nieuwste kleren lopen als ietsje ouder model in de uitverkoop is ofzo, dan maar niet nagestaard worden met de allernieuwste mode... Als je het een maandje hebt loopt toch iedereen er in :s

Originally posted by Daanje
In me eigen winkel, Men @ Work, Score, Bendorf, Replay Store, Levi Store, Tip de Bruin...
Verder hier in de buurt: Kelly's, Kick, Freestyle

Schoenen: Meestal puma's in een sportzaak 8)

Merken: Replay, Diesel, Evisu, G-Star, G-SUS, Nickelson, Guess 8)

tip de bruin amsterdam?? kom ik ook wellus ben daar een keer in een gat gevallen deed auw :'( maaruh kreeg toen wel ff een tas:)

Originally posted by Zevenhuizen

tip de bruin amsterdam?? kom ik ook wellus ben daar een keer in een gat gevallen deed auw :'( maaruh kreeg toen wel ff een tas:)

Dat is echt een hele vette zaak ja.

Gister weer ff nieuwe kleren gehaald...
Moest eigenlijk alleen nieuwe nette schoenen, en een zwarte pantalon...
Schoenen dus bij de WE gekocht... En daar ook maar meteen:
-3paar sokken
-Pullover
-Vest
-Broek (halve pantalongeval)
-Wit strak t-shirt V-hals
-Nette schoenen
-wit mouwloos shirt
-rood mouwloos shirt
-korte broek net over de knieen
-Geruit overhemd korte mouwen
was in totaal 255euro.... Vind ik vrij goedkoop, want het zijn best veel kleren...
En me ma betaalde de helft, omdat ze mee was, en de schoenen voor het werk zijn.

WE heeft kwalitatief hele goede spullen en zeker de prijs/kwaliteit verhouding wordt zelden geëvenaard.

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb 1 Replay broek, maar die is que kwaliteit zeker minder dan een broek die ik heb die gewoon van de WE Men komt.

al het G-Star spul kan ik trouwens voor superweinig krijgen... m'n zus is jurist ofzo bij G-Star en kan naar van die speciale verkopen enzo en dan ga ik wel eens mee, echt superrelaxt :) broeken voor 50 piek of minder, shirtjes voor nog geen 10 piek, jassen e.d. ook voor rond de 50 piek... supergoedkoop alles... keb trouwens niet alleen maar kleren van G-star omdat ik lang niet alles mooi vind, veel spul is zo... tjah... 'basic'...

kwas vandaag nog ff in groningen heb beetje kleren zitten kijken maar waarom is alles zo hetzelfde??????
veel pumas en broeken die allemaal op elkaar lijken!

heb ook weinig mooie shoes gezien ook weinig mooie shirtjes!
iemand nog tips?

Heb gister van die nike instappers gekocht (wit leer) en adidas schoenen (zoiets als die puma's).. vet dus...

Verders een lonsdale polo, want lonsdale kicks ass

Ik heb vandaag een Diesel broek gekocht, zo'n hele lichte... lekker z8 joh die broek :)

Overigens die broek in Hilversum gekocht...en daar ga ik voortaan altijd heen...veeel leuke winkeltjes, en veel chicks :)

Back