Gijshouwen
Well-Known Member
Originally posted by baeron tuynheck
Ben ik blij dat ik in nuenen woon . Gijshouwen ken jij jenny/?? uit zon??
niet dat ik weet, is het een mooi vrouwke?
Originally posted by baeron tuynheck
Ben ik blij dat ik in nuenen woon . Gijshouwen ken jij jenny/?? uit zon??
Originally posted by Zevenhuizen
wat is er mis met een sjaaltje en wa voor handschoen
Originally posted by Apriliaracer
Ik heb vanmiddag ook ff inkopen gedaan.
Levis 501 gebleekte broek
Diesel nog wat heel lichte broek
Replay wit t-shirt met lange mouwen
Adidas zwarte lage schoenen
ooit zo'n broek gehad? nou dan, niet blaten... :|Originally posted by Sjoerdyo
met kwaliteit nul (geldt ook voor de broeken)
Originally posted by Yaruni
ooit zo'n broek gehad? nou dan, niet blaten... :|
shirtjes weet ik niet, zijn gewoon std. t-shirtjes, niet echt boeiend en ik vind het ook beetje onnodig om daar 150€ aan uit te geven idd, maar ik vind die broeken echt wel relaxt en ook goede kwaliteit... keb die broek al een flinke tijd en hij is nog als nieuw...Originally posted by Sjoerdyo
Nee nooit zon broek gehad nee? Is dat niet zo dan? Het shirtje was iig gaar, en ik had al van een paar mensen gehoord dat ook de broeken gaar waren. En toen het shirtje dus ook gaar was, was dat voor mij een reden die conclusie te trekken.
Maare is dta niet zo dan? ik kan er best naast zitten, geen ervaring ermee namelijk, zoals ik al zei.
hehe jah zat een hele uitleg bij van de verkoper mja daar hou ik me niet echt mee bezig enzo met dat wassen enzo, regelt m'n moeder welOriginally posted by Arne@Piaggio
Aangezien dat Evisu spullen allemaal handgeweven is moet je er gewoon heel voorzichtig mee omgaan. Zo min mogelijk wassen, en als je wast met de hand.
Dat heb ik gehoord.
Originally posted by Arne@Piaggio
Aangezien dat Evisu spullen allemaal handgeweven is moet je er gewoon heel voorzichtig mee omgaan. Zo min mogelijk wassen, en als je wast met de hand.
Dat heb ik gehoord.
Originally posted by ColinB
Gijshouwen heeft gelijk, tis hier echt een crisis met al die wannabe Ushers en Jody Bernallen...:|
Zoals ik al zei: mode is dus kleren kopen omdat andere dat ook doen...
Lijken wel schapen op n dam