Waar kopen jullie je kleding

Originally posted by Zevenhuizen
wat is er mis met een sjaaltje en wa voor handschoen

tja, wat zou er mis zijn als een kerel rondloopt met een sjaaltje wat voor het gemiddelde hockey sletje bestemd is? enne een golf handschoen,je weet wel een handschoen die je aandoet als je gaat golfen.

Ik heb vanmiddag ook ff inkopen gedaan.

Levis 501 gebleekte broek

Diesel nog wat heel lichte broek

Replay wit t-shirt met lange mouwen

Adidas zwarte lage schoenen

Originally posted by Apriliaracer
Ik heb vanmiddag ook ff inkopen gedaan.

Levis 501 gebleekte broek

Diesel nog wat heel lichte broek

Replay wit t-shirt met lange mouwen

Adidas zwarte lage schoenen

Grote jongen :p

Ik ontdek deze topic veel te laat eigenlijk maja ik woon nou ff drie weekjes niet thuis maja.

Ik heb eigenlijk niet veel nieuws te melden, ik wordt dan volgens de boeren onder ons ook homo genoemd denk ik. :| Ik sluit me dus aan bij vooral de keuze van Daniel, behavle dan Evisu, want dat vind ik gewoon TE duur :) Ik had pas wel zon shirtje in me handen en zta nog te twijfelen, maar 150 euro voor een dun shirtje met kwaliteit nul (geldt ook voor de broeken) was me toch iets te extreem.

Verder, replay, diesel, g-star, etc. etc.

Ik ga meestal wel veel moeite doen voor me kleren, Amsterdam, Utrecht, Arnhem, etc. Tijd terug nog een keer Daniel gebeld maar die winkel zit dusn iet echt in de buurt vna het station :) Helaas.

Oja kleurtje die in wordt deze zomer is vooral GEEL... Tenminste dat dnek ik. En een beetje zoals Arne al zei iets milder blauw zegmaar. Maja. Binnenkort weer ff inkopen doen, eerst tentamens maken en dan weer geld uitgeven :D

Oja nog ff editten: ik ben dus virj lang, en dat is echt KUT gewoon :| Veel broeken pas ik gewoon niet, en das jammer, gelukkig is er ozn winkel in Ede die wel wil bestellen, dus G-star kan ik gelukkig in lengte maat 38 krijgen :) (ik zit eignelijk net tussen 36 en 38 in...)

Originally posted by Yaruni

ooit zo'n broek gehad? nou dan, niet blaten... :|

Nee nooit zon broek gehad nee? Is dat niet zo dan? Het shirtje was iig gaar, en ik had al van een paar mensen gehoord dat ook de broeken gaar waren. En toen het shirtje dus ook gaar was, was dat voor mij een reden die conclusie te trekken.

Maare is dta niet zo dan? ik kan er best naast zitten, geen ervaring ermee namelijk, zoals ik al zei.

Originally posted by Sjoerdyo
Nee nooit zon broek gehad nee? Is dat niet zo dan? Het shirtje was iig gaar, en ik had al van een paar mensen gehoord dat ook de broeken gaar waren. En toen het shirtje dus ook gaar was, was dat voor mij een reden die conclusie te trekken.

Maare is dta niet zo dan? ik kan er best naast zitten, geen ervaring ermee namelijk, zoals ik al zei.
shirtjes weet ik niet, zijn gewoon std. t-shirtjes, niet echt boeiend en ik vind het ook beetje onnodig om daar 150€ aan uit te geven idd, maar ik vind die broeken echt wel relaxt en ook goede kwaliteit... keb die broek al een flinke tijd en hij is nog als nieuw...

Aangezien dat Evisu spullen allemaal handgeweven is moet je er gewoon heel voorzichtig mee omgaan. Zo min mogelijk wassen, en als je wast met de hand.

Dat heb ik gehoord.

Originally posted by Arne@Piaggio
Aangezien dat Evisu spullen allemaal handgeweven is moet je er gewoon heel voorzichtig mee omgaan. Zo min mogelijk wassen, en als je wast met de hand.

Dat heb ik gehoord.
hehe jah zat een hele uitleg bij van de verkoper :D mja daar hou ik me niet echt mee bezig enzo met dat wassen enzo, regelt m'n moeder wel :D:P

Originally posted by Arne@Piaggio

Dat heb ik gehoord.

Ja ik had dus gehoord va neen maat van me dat als je ze een paar keer wast ze uit elkaar vallen, maja...

Ik ben het trouwens wel ermee eens dat ze er vet uitzien, het teken vind ik wel vet! En tja het heeft gewoon wat heh :) Maja me portomonee heeft het niet :)

Hm, ga dadelijk ff inkopen doen :)
Ga dus vooral kijken naar Diesel of Fred Perry t-shirtjes,
en mischien een Lonsdeale blousje ofzo...

brbr zie op de pic me shirtje..nah niet echt goed te zien maar ok...jullie weten welke het is....is zoals arne zegt idd handgeweven....weinig wassen hoeft niet..alleen wel met handwas het liefst! me moeder had er ooit 1 in wasmachine gegooit.....beetje verkleurt..en uitgerekt :( wg 150 euro..mja toen nieuwe gekregen :D...
ti dus dus gewoon voorzichtig zijn met wassen en het gaat een leven lang mee!.. kwailiteit van de broeken is zeer en zeeer goed...doordat ze op ouwe machines en stevig denim word gebruikt...is een evisu echt haast niet stuk te krijgen...ben er al een x meegevallen in een dronken bui :)...

mja...broeken zit ook een hele handleiding bij....liefst NIET wassen eigemlijk :D/..maar als je doesjt in de badkamer ophangen..en dan na het doesjen buiten laten drogen...zelfde effect bijna als wassen...heb 1 evisu nog maar 2x gewassen...als probeersel of ie echt mooier word...stinkt niet..en resultaat is heel mooi....tsja..het is maar wat je ervoor over hebt,,,
1022777489-EVISU.jpg

Gijshouwen heeft gelijk, tis hier echt een crisis met al die wannabe Ushers en Jody Bernallen...:|

Zoals ik al zei: mode is dus kleren kopen omdat andere dat ook doen...
Lijken wel schapen op n dam:p

Originally posted by ColinB
Gijshouwen heeft gelijk, tis hier echt een crisis met al die wannabe Ushers en Jody Bernallen...:|

Zoals ik al zei: mode is dus kleren kopen omdat andere dat ook doen...
Lijken wel schapen op n dam:p

jah hoor waar slaat dat nou op dan?? als je kleding vet vind mag je dat toch wel kopen??
kijk jij vind nike maybe wel vet enzo en nickelson maar dat droeg ik in de eerste klas van het voortgezet onderwijs en ik word gauw zat van kleding en wil graag met de mode mee en dan ben je heus geen jody bernal hoor jij wil toch ook dat een meisje een beetje normale modieuse kleding aanheeft??

ik koop mijn kleren niet omdat anderen ook kleren kopen.. Maar omdat ik niet altijd in dezelfde kleren wil lopen. En omdat kleren ook weleens te KLEIN worden!

Ja je zegt het zelf, ik wil met de mode meelopen...
Ik vind dus de huidige mode niet mooi daarom koop ik gewoon kleren die er nog normaal uitzien in mijn ogen dan...

En mijn vriendin gaat ook nie in die blij gekleurde kleren kopen maar ze ziet er gewoon goed uit...
Misschien cultuurverschilletje...

mag jij me ff vertellen wat voor kleding jij hebt!!
naar mijn mening word ik eerst altijd uitgelachen om de kleding en een jaar daarop doet iedereen het na!

Back