KwiLeenZiP
khebeenzip
Kleren : The bronxx ( nu de Sparxx ) in Hengelo
De rode winkel
Score
Confetti
Etc.
Schoenen : Invito
Sacha
Brittain
The Sparxx
De rode winkel
Score
Confetti
Etc.
Sacha
Brittain
The Sparxx
Originally posted by KwiLeenZiP
Kleren : The bronxx ( nu de Sparxx ) in Hengelo
De rode winkel
Score
Confetti
Etc.
Sacha
Brittain
The Sparxx
Originally posted by Arne@Piaggio
Waarom als Jody Bernal? Sorry maar dat zie ik echt niet. Die gast is idd wel vaut ja.
Originally posted by Gijshouwen
kom een keer in eindhoven kijken, hiet lopen jodi wannabe's rond met sjaaltjes(!!!!!!) zo'n golf handschoen aan een hand en dan aan de ene voet een witte schoen en aan de andere een rooie. als dat niet de ultiem foute jodi-styling is dan weet ik het ook nie meer.
soms is het echt extreem jah hieroOriginally posted by Gijshouwen
kom een keer in eindhoven kijken, hiet lopen jodi wannabe's rond met sjaaltjes(!!!!!!) zo'n golf handschoen aan een hand en dan aan de ene voet een witte schoen en aan de andere een rooie. als dat niet de ultiem foute jodi-styling is dan weet ik het ook nie meer.
Originally posted by Boostah
Dat snap ik dus niet heh... iedereen noemt vet dure merken op maar zie er nooit eigenlijk iemand mee lopen ?
Originally posted by Folkert@MinaRally
Evisu is echt zo'n merk waarvan je zegt: echt voor meelopers.
Niks bijzonders aan die broeken, alleen zo'n lelijke "meeuw" als logo (ja moet een seagull voostellen) wat meer wegheeft van een verfstreep en dan die prijs: Je kan overdrijven.
Maar goed, als je het wilt kopen ga je gang natuurlijk.
(Haal dan die echte met logo van gouddraad)
Homo-look, haha, hoe kom je erop.
hey ik heb precies dezelfde evisu! hier in ehv bij artishock gehaald...Originally posted by krizzz
mag ik ff hier heel erg tegenin gaan?..
als evisu freak ben ik van mening dat het juist vet is..dat jij in een evisu shirtje loopt..en juist niemand kent het...
ik bedoel hoeveel mensen hier op het forum kennen evisu nota bene...
het is gewoon zo,dat als je over straat loopt....iedereen tjekt je broek..of shirt..en denkt hey wat leuk.maar kennen ut allemaal niet....dat niet kennen is juist zo mans...
ook ben ik spijkerbroeken gek....evisu broeken zijn juist heel bijzonder..allemaal gemaakt op echte OUDE machines..en elk model met een bijzonder iets..zodat je altijd je eigen unieke evisu heb...brb..en om ff door te gaan op het feit dat iedereen over merken heeft..maar niemand mee ziet dragen,,,..drop ik ff foto...me eerste evisu kocht ik 2 jaar geleden.....(foto is gaar mja wil ff me point maken)
*plaatje*
Originally posted by Yaruni
hey ik heb precies dezelfde evisu! hier in ehv bij artishock gehaald...
die broek, precies dezelfde, logo met witte verf erop dus niet gestikt(of is die van jou wel gestikt? kan niet zo goed zien op foto), heb ik ook gehaald dus bij Artishock in eindhoven..Originally posted by krizzz
waar bij wat gehaald?
Originally posted by Yaruni
die broek, precies dezelfde, logo met witte verf erop dus niet gestikt(of is die van jou wel gestikt? kan niet zo goed zien op foto), heb ik ook gehaald dus bij Artishock in eindhoven..
Originally posted by SRossi
Evisu is juist relaxt man! Je ziet tenminste niet iedereen ermee lopen. En die logo's zijn ook vet! Maar ja ieder zijn mening...
Mijn merken,
Qua shirts enzo vooral G-Sus, Diesel, We, Funky House
Broeken, Energie, G-Sus, Diesel
Schoenen, die verdomde puma's! Ik wilde Quick's en Diesels maar ze gaan maar tot 45, en ik heb 47!
Shops: Funky House,WE, Chill Out, Coach, Invito, Sacha, Men @ Work enzo