Waar kopen jullie je kleding

Euhm, broeken vaak bij He/We, gewoon omdat ik daar makkelijk slaag en ik heb dus eigenlijk een @#$@#hekel aan 'gezellig' winkelen :)

T-Shirts, truien etc. bestel ik vaak bij sooi als Large, Ramp Postorder, Kickz etc. Anders gewoon alsk wat tegen kom. Schoenen bij euh.. footlocker enzo.. sportzaken dus :)

Merken boeien me niet zo veel, ok, ik loop er wel mee, maar ik koop gewoon wat ik goed vind zitten. En alst mooi weer is loop ik eigenlijk toch het meest in een NBA-replica broekje met t-shirt ofzo :)

Originally posted by KwiLeenZiP
Kleren : The bronxx ( nu de Sparxx ) in Hengelo
De rode winkel
Score
Confetti
Etc.

Schoenen : Invito
Sacha
Brittain
The Sparxx

waar zitten die invito's? Maat uit me klas heeft daar zeer wijze schoenen van, maar die heeft tie in r'dam gehaald en das wat ver :)

Zoals ik eerder poste maakt mn oma wel eens wat... kan je echt niet zien... 8)

Maaruh morgen moet ik naar Wolvega, kut eind rijden voor kleren, ik ben 2m 03 duz ik kan niet overal mn kleren weghalen :|

Overal hebben ze kleine maten :| En dr zijn al best wel veel mensen met grote maten... maja

grtZ

Originally posted by Arne@Piaggio
Waarom als Jody Bernal? Sorry maar dat zie ik echt niet. Die gast is idd wel vaut ja.

kom een keer in eindhoven kijken, hiet lopen jodi wannabe's rond met sjaaltjes(!!!!!!) zo'n golf handschoen aan een hand en dan aan de ene voet een witte schoen en aan de andere een rooie. als dat niet de ultiem foute jodi-styling is dan weet ik het ook nie meer.

Originally posted by Gijshouwen

kom een keer in eindhoven kijken, hiet lopen jodi wannabe's rond met sjaaltjes(!!!!!!) zo'n golf handschoen aan een hand en dan aan de ene voet een witte schoen en aan de andere een rooie. als dat niet de ultiem foute jodi-styling is dan weet ik het ook nie meer.

wat is er mis met een sjaaltje en wa voor handschoen

Last edited:
Originally posted by Gijshouwen

soms is het echt extreem jah hiero :D

Originally posted by Folkert@MinaRally
Evisu is echt zo'n merk waarvan je zegt: echt voor meelopers.

Niks bijzonders aan die broeken, alleen zo'n lelijke "meeuw" als logo (ja moet een seagull voostellen) wat meer wegheeft van een verfstreep en dan die prijs: Je kan overdrijven.

Maar goed, als je het wilt kopen ga je gang natuurlijk.

(Haal dan die echte met logo van gouddraad)

Homo-look, haha, hoe kom je erop.

mag ik ff hier heel erg tegenin gaan?..

als evisu freak ben ik van mening dat het juist vet is..dat jij in een evisu shirtje loopt..en juist niemand kent het...

ik bedoel hoeveel mensen hier op het forum kennen evisu nota bene...

het is gewoon zo,dat als je over straat loopt....iedereen tjekt je broek..of shirt..en denkt hey wat leuk.maar kennen ut allemaal niet....dat niet kennen is juist zo mans...
ook ben ik spijkerbroeken gek....evisu broeken zijn juist heel bijzonder..allemaal gemaakt op echte OUDE machines..en elk model met een bijzonder iets..zodat je altijd je eigen unieke evisu heb...brb..en om ff door te gaan op het feit dat iedereen over merken heeft..maar niemand mee ziet dragen,,,..drop ik ff foto...me eerste evisu kocht ik 2 jaar geleden.....(foto is gaar mja wil ff me point maken)
1022705539-EVISUBROEKENTRUI.jpg

Originally posted by krizzz

mag ik ff hier heel erg tegenin gaan?..

als evisu freak ben ik van mening dat het juist vet is..dat jij in een evisu shirtje loopt..en juist niemand kent het...

ik bedoel hoeveel mensen hier op het forum kennen evisu nota bene...

het is gewoon zo,dat als je over straat loopt....iedereen tjekt je broek..of shirt..en denkt hey wat leuk.maar kennen ut allemaal niet....dat niet kennen is juist zo mans...
ook ben ik spijkerbroeken gek....evisu broeken zijn juist heel bijzonder..allemaal gemaakt op echte OUDE machines..en elk model met een bijzonder iets..zodat je altijd je eigen unieke evisu heb...brb..en om ff door te gaan op het feit dat iedereen over merken heeft..maar niemand mee ziet dragen,,,..drop ik ff foto...me eerste evisu kocht ik 2 jaar geleden.....(foto is gaar mja wil ff me point maken)
*plaatje*
hey ik heb precies dezelfde evisu! hier in ehv bij artishock gehaald... :)

Originally posted by Yaruni

hey ik heb precies dezelfde evisu! hier in ehv bij artishock gehaald... :)

waar bij wat gehaald?

Velvet Uomo in Magna Plaza TE amsterdam ruled wat betref evisu shit...tis wel een beeeetje nichtenwinkel mja.. :W

Originally posted by krizzz
waar bij wat gehaald?
die broek, precies dezelfde, logo met witte verf erop dus niet gestikt(of is die van jou wel gestikt? kan niet zo goed zien op foto), heb ik ook :) gehaald dus bij Artishock in eindhoven..

Evisu is juist relaxt man! Je ziet tenminste niet iedereen ermee lopen. En die logo's zijn ook vet! Maar ja ieder zijn mening...

Mijn merken,

Qua shirts enzo vooral G-Sus, Diesel, We, Funky House
Broeken, Energie, G-Sus, Diesel

Schoenen, die verdomde puma's! Ik wilde Quick's en Diesels maar ze gaan maar tot 45, en ik heb 47! :(

Shops: Funky House,WE, Chill Out, Coach, Invito, Sacha, Men @ Work enzo

Last edited:
Originally posted by Yaruni

die broek, precies dezelfde, logo met witte verf erop dus niet gestikt(of is die van jou wel gestikt? kan niet zo goed zien op foto), heb ik ook :) gehaald dus bij Artishock in eindhoven..

had ook evisu trui kunnen zijn..zoals ik dus al zei..velvet uomo gehaald.ze hadden actie..50% korting..jaa..8P :+

maar eindhoven dus he? ok..

Originally posted by SRossi
Evisu is juist relaxt man! Je ziet tenminste niet iedereen ermee lopen. En die logo's zijn ook vet! Maar ja ieder zijn mening...

Mijn merken,

Qua shirts enzo vooral G-Sus, Diesel, We, Funky House
Broeken, Energie, G-Sus, Diesel

Schoenen, die verdomde puma's! Ik wilde Quick's en Diesels maar ze gaan maar tot 45, en ik heb 47! :(

Shops: Funky House,WE, Chill Out, Coach, Invito, Sacha, Men @ Work enzo

psies hetzelfde probleem....heb ut vaak...gaat een schoen maar tot 45...terwijl ik 47 ook heb..heb dit alleen bij zomerschoenen natuurlijk...

Tja hier in het Gooi met Laren en Blaricum binnen 2 km van me huis, zie je die stuff héél veel hier, vandaar.

Meestal donderdagavond naar Bodega Bodega in Laren, hockeysletjes checken.

Maar AL die gasten lopen daar in Evisu enzo. Vandaar me opmerking.

Mja kleding boeit me allemaal niet zo heel erg.
Es kijken zaken waar ik kleding koop:

Menfield,Foot Locker,WE,wo_men@work,bijenkorf,mja zal vast nog wel meer zaken zijn maar dat onthoud ik allemaal niet!

Merken: Versace,Hugo Boss,Levi's,Bjorn Borg,DKNY,Ralph Lauren,Tommy Hilfiger en nog wat zooi.

Back