Waar kopen jullie je kleding

Originally posted by Arne@Piaggio

Leg dan es uit wat de homo-look is. Feit is dat die gasten vaak vooruit lopen op de massa wat betreft mode. Als je er dus styling uitziet wordt je door het Nickelsonjassen en AirMax dragende volk als "homo" beschouwd :|

Naahh ik woon in een dorp..
Als je hier aan komt zakken met je broek opgerolt tot op je knieen en van die leren sokken eronder wordt je wel een beetje aangekeken als een jody-figuur.. is dus een beetje homo-achtig.. vinden ze hier dan he!
ik ben het daar niet mee eens hoor maar das een ander verhaal, ga bijna altijd wel 2x per maand naar rotterdam om een beetje te kijken daar enzo.. en dan zie je wel anders..

Had me diesel schoenen gekocht met zon beetje vage neus, vond iedereen ook al een beetje raar.. zijn ze nu al wel aan gewend. en ik heb er ook schijt aan..
Maar vrouwen vallen er gewoon voor, gasten die er een beetje stylisch uitzien.. denk ik..:rolleyes: :rolleyes:

Originally posted by Boostah
Dat snap ik dus niet heh... iedereen noemt vet dure merken op maar zie er nooit eigenlijk iemand mee lopen ?

de echt dure merken laten het nooit zo zien.... Kijk bij replay staat er echt minimaal een logo op van 10*10 :)

Maar je ziet echt wel of iemand merkkleding aan heb of niet hoor... Maarja ik kom ook uit een baggerdorp... daar zal het wel aan liggen :D

MJa, jhier heb je casual club maar daar ben ik nog nooit geslaagd, en verder heb je hier volgens mij helemaal nix gewoon...Ja Pascino, maar das allemaal te $$$$...Dan heb je nog Big L, maar das zo'n outlet geval met fouten in de kleren...zit soms wel eens leuk spul tussen...

Meestal a'dam en dan Men @ work, zeer veel leuk spul, the Sting, Score in h'sum ook leuk....hier verder in Almrere voor de standaard shirtjes enzo WE, H&M

merken, broeken meestal g-star, voorderest boeit me niet zo, als het maar flex is :)

En, lichtblauw voor homo's? Donder op man, jullie lopen achter, dat roelt dus echt vet ! Liefst met roze streepjes... Er is nu ook een baby blauwe elwood :D

Die babyblauwe was er vorig jaar ook al, toen was ie iets koeler dan nu.

Ik heb de fout gemaakt om met die broek te gaan crossen op een Senda in de bergen bij Malgrat :'(

lictblauw nog steeds wel, wit...heel licht beige ook. Bijna wit gebleekte spijkerbroeken zijn koel :)

Energie bedoel je. Kweenie, nog niet gezien. Diesel heeft vette, Replay ook.

ja ik d8 er net aan die naam klopt niet maarja LB

die van energie zijn met van die vage vlekken...

------------------------------------------------------------------------------------
Leg dan es uit wat de homo-look is. Feit is dat die gasten vaak vooruit lopen op de massa wat betreft mode. Als je er dus styling uitziet wordt je door het Nickelsonjassen en AirMax dragende volk als "homo" beschouwd
------------------------------------------------------------------------------------

Wa ik dus bedoel is dat al die mensen opeens net als Jody Bernal willen kleden, en da gewoon nie staat bij Nederlanders, vinnik dan...
En wat is mode???
Iets moeten kopen omdat ANDERE mensen het mooi vinden???
Bullshit ik moet gewoon al die kraagjes, opgerolde broekspijpen, slofjes/bowlingschoenen en blij gekleurde kleren niet...
Soms staan ze wel leuk maar IK vind er niks aan...

Originally posted by ColinB

Bullshit ik moet gewoon al die kraagjes, opgerolde broekspijpen, slofjes/bowlingschoenen en blij gekleurde kleren niet...

Laura???

En Ik?? Blijf toch een hockeyer :D

Jah hek ooit gezegd dak haar klere vet vond Rene???:p
Die ex van haar hek ook weggeplaagd met ze ruitjesbloesje en ze homo schoenen :-p

En die Jody look omdat alle mensen nou ook van die kleurrijke kleren kopen enzo...

Originally posted by Ruud

ja ik d8 er net aan die naam klopt niet maarja LB

die van energie zijn met van die vage vlekken...

g-star heeft zo'n jasje die donker lbuaw is en dan van dat gebleekte grote strepen erop, die vind ik dan weer fout...beter 1 kleur...Ik zal eens kijken naar zo'n diesel, klinkt wel wijs, en die broeken zitten altijd zo lekker :)

koop meestal bij: lake side daar werk ik zelf als daar iets leuks is haal ik het meteen!

verder: men @ work en winkels in groningen!

aankopen:

heb laatst net een diesel superstripe gehaald supervet en zit superlekker check www.super-stripes.com
en een diesel limited edition met een gebleekt kontzakje en een beetj dirty!

replay jasje met formule 1 emblemen erop.
puma oldskool trainingsjasje!
schoenen: puma sparco laag zwart met geel wel met veters!

Back