Lijkt mij idd wel.. Ikzelf werk bij een supermarkt en daar komen ook veel buitenlanders... En dan heb je altijd van die buitenlandse kinderen met een grote smoel van hier tot gunter.. Wordt er niet goed van..
Weekje terug ook...
Waren er 2 marokaanse jongentjes in de winkel en die hadden volgens een andere werknemer snoep gestolen. Dus toen vroeg die medenwerker of ik ff een kijkje wou nemen.. dus ik ga er heen vraag heel beleeft: Jongens zouden jullie misschien zo vriendelijk willen zijn om jullie zakken leeg te halen want volgens medewerkers hebben jullie dingen in jullie zakken gestopt. Beginnen ze tegen me te schreeuwen en te schelden van dat ik een racist ben en dat ik dood moet vallen en dat ze een mes tussen me ribben steken. ( Ik zelf ben nogal aggeresief ) Maar ik hield me in en belde me baas op en zeg: er zijn hier 2 jongens die waarschijnlijk wat willen stelen... me baas komt eraan.. beginnen ze tegen me baas te schelden en te doen.
Om een lang verhaal kort te maken: Politie kwam, zeggen dat ze hun zakken leeg moeten halen.. komen er 2 blikjes drinken uit rollen en 3 zakken snoep...
En hun maar beweren dat ze dat niet hadden gestolen en dat andere dat in hun zakken had gestoken..
Men..wat was ik kwaad..