Waar gaat het heen met deze maatschappij?

Shadower said:
Niet helemaal waar, ze (99%) hebben zowel de Nederlandse nationaliteit als de nationaliteit van het land van "herkomst" (ook al zijn ze er nog nooit geweest, idioot naar mijn mening). Het is dus wel mogelijk om de Nederlandse nationaliteit in te trekken en de persoon het land uit te zetten (het is alleen juridisch heel lastig

Ik weet niet waar je deze informatie vandaan haalt, maar dit is gewoon niet waar.
 
bij ons krijg je al wel boetes voor hangen :(
soms is dat wel relax biertje buite en lol make
maja zolang er niks gesloopt word en er geen geluidsoverlast is vind ik dat dit wel kan
en met het land uit zijn we te laat...de 3e generatie van de allochtoonse mensen komt er d8 ik al aan....dan ben je te laat...ze moeten een regel maken waardoor het wel eerlijk blijft voor hun...maar aangezien onze 2e kamer hier te weinig aandacht aan besteed zijn we hier klaar mee.
het is nu gewoon afwachten hoe het doorgaat
 
M@ste®foo®t said:
bij ons krijg je al wel boetes voor hangen :(
soms is dat wel relax biertje buite en lol make
maja zolang er niks gesloopt word en er geen geluidsoverlast is vind ik dat dit wel kan
en met het land uit zijn we te laat...de 3e generatie van de allochtoonse mensen komt er d8 ik al aan....dan ben je te laat...ze moeten een regel maken waardoor het wel eerlijk blijft voor hun...maar aangezien onze 2e kamer hier te weinig aandacht aan besteed zijn we hier klaar mee.
het is nu gewoon afwachten hoe het doorgaat

Kijken we bijvoorbeeld naar het CBS over allochtone gedetineerden, dan lijkt het allemaal wel mee te vallen als je de cijfers bekijkt.
Waar echter geen rekening mee word gehouden is dat iedereen die hier geboren is als autochtoon te boek staat.
Dus alle marokkaanse, surinaamse etc mensen met een nederlandse nationaliteit. staan in het vakje: Autochtoon. dus zijn de cijfers veel ernstiger dan ze op het eerste ogenblik lijken.
 
Een volk dat de ondergang niet ziet
Omdat hun leiders dat verbiedt
Zal eens uit hun droom ontwaken
Door scherpschutters op de daken
Door de macht van linkse belangen
Worden zij nu door angst bevangen
Zij zagen ze vliegen in hun dromen
Uilen van ver uit alle soorten bomen
Zij vlogen hier in vrijheid en aten mee
Extremisten? paard van Troje? o jee
Te fier om hun fouten toe te geven
Zijn zij nu de import aan het zeven
Wat waren zij trots, doch blind en doof
Waar gaat het om, een ander geloof
Alles rukt nu uit, en zijn zij bemand
Is dit nu hun gekoesterde Nederland
Een slap beleid kan dit niet keren
Ook het gebed kan dit niet weren
Door domheid gevat in links geloof
O mijn mooie Vaderland dit is roof
 
Net Gezien @ Man bijt Hond... me moeder zat het te kijken...

Ging het ook over die versierles....

Werden er turken en Marokkanen geinterviewd over wat ze er van vonden,

- Ik heb dat niet nodig, ik doe het met me flow...:L

- Iedereen vind dat wij niet normaal kunnen versieren maar als ik een marokkaans meisje versier en ik kom bij haar thuis dan vinden haar ouders mij heel normaal ik doe nooit foute dingen in hun ogen...

- Ik vind het discriminatie voor de buitenlandse jongeren, er word nu dus door heel Nederland over ons gesproken dat wij niet kunnen versieren.

- Als wij bij een Nederlands meisje thuiskomen worden we vaak gezien als criminelen door hun ouders... (eigen schuld)

En nog veel meer van die onzin :+

Ik vind het een nutteloze investering, zoek het zelf uit :rolleyes:

Ik zou zeggen bewijs het tegendeel... dat je niet kunt versieren :)
 
Speedmagic said:
laat die groep maar ff naar lelystad komen

kunnen we ff met ze spelen ..!!!

denk dat je aars dan ook gekickt word door de normale mensen die er rond lopen
ga maar wat uit vechte bij jou op straat maar verpest lelystad niet voor ons
 
Speedmagic said:
laat die groep maar ff naar lelystad komen

kunnen we ff met ze spelen ..!!!

ga jij ff met jezelf spelen ofzo :L
met dit soort gedrag ben je dus net zo erg als die lui.
ik hoop voor je dat je dit doet @ lely, dan ben je heeeel snel pleite denk ik :7
 
om ff terug te komen op dat 'strafblad = het land uit' zeg maar kun je ook over twisten..
neem mij nou als voorbeeld,
ben 100% nederlands maar m'n moeder is in australië geboren (haar ouders wel in nederland)
dus dan ben ik eigenlijk net zo buitenlands als de marrokanen, turken en weetikveel wat waarvan de ouder( s) in het buitenland geboren zijn.

maar stel nou (stel..) ik krijg mot met bv een marrokaan op straat, sla hem in het ziekenhuis en krijg een strafblad..

moet ik dan naar australië? :S
lijkt me dus vrij onmogelijk...!
 
hier in belgie is het niet veel beter hoor :)
gisteren stond me motor op een terrasje, kwam er een burka opzitten, en ermee te spelen alsof je een kwartje moest insteken voor een ritje :| -_-
ga ik kijken. Valt hij nog bijna ermee om. Ik had em echt een klap kunnen verkopen.
 
en als ze je komen vragen voor een cigaret ...

mja gelukkig woon ik een een klein "boeren"dorpje waar er nog niet echt veel buitlenlanders zitten, wel kenianen, maar dat zijn de beste mensen.
 
Back
Top