VRC Evo Spirit

cilinderkeuze gemaakt!

-:- Polini EVO 70cc pen10 minarelli verticaal AC -:-

:W setup wordt dus

Cilinder: Polini EVO 70 alu vlinderpoort pen 10 (laten max tunen)
Vario: Malossi MHR 2005 overrange
Carburateur: 21 mm dellorto black edition --> 24 mm mikuni vlakschuif
Koppeling: Malossi MHR delta clutch
Koppelingshuis: Malossi MHR wing bell
Spruitstuk: Stage 6 big valve kit
Membraan: Stage 6 V-force 3
Poulies: Malossi MHR overrange 2005
Lagers: Malossi
Uitlaat: Malossi MHR 2006 verchroomd
V-snaar: Malossi X-belt kevlar overrange
Luchtfilter: Malossi MHR e13
Bougie: NGK B10HVX
Krukas: Malossi MHR RHQ pen 10
Onsteking: PVL digitaal 2005
Vertandingsdeksel: Top Performances Nardo (aangepast voor overrange)
Vertanding: indien auto wheelie -> malossi 13/44


Morgen nieuwe foto's kniekap enzo

volgende week donderdag bestel ik de evo cilinder :) (mijn VERJAARDAG !!! -:- )
 
cilinderkeuze gemaakt!

-:- Polini EVO 70cc pen10 minarelli verticaal AC -:-

:W setup wordt dus

Cilinder: Polini EVO 70 alu vlinderpoort pen 10 (laten max tunen)
Vario: Malossi MHR 2005 overrange
Carburateur: 21 mm dellorto black edition --> 24 mm mikuni vlakschuif
Koppeling: Malossi MHR delta clutch
Koppelingshuis: Malossi MHR wing bell
Spruitstuk: Stage 6 big valve kit
Membraan: Stage 6 V-force 3
Poulies: Malossi MHR overrange 2005
Lagers: Malossi
Uitlaat: Malossi MHR 2006 verchroomd
V-snaar: Malossi X-belt kevlar overrange
Luchtfilter: Malossi MHR e13
Bougie: NGK B10HVX
Krukas: Malossi MHR RHQ pen 10
Onsteking: PVL digitaal 2005
Vertandingsdeksel: Top Performances Nardo (aangepast voor overrange)
Vertanding: indien auto wheelie -> malossi 13/44


Morgen nieuwe foto's kniekap enzo

volgende week donderdag bestel ik de evo cilinder :) (mijn VERJAARDAG !!! -:- )


ga je toch voor de evo? :p we zien volgende jaar dan wel wat er beter trekt :p polini overbrenging of mhr overbrenging:p
 
ja toch voor evo :)
ja idd, maar onze setups verschillen MEER dan die overbrenging hoor.

Volledige polini speed drive (overrange), xsh tuned, en uw verlaste uitlaat bida c20

tegen mijn

volledige malossi mhr overrange 2005, VRC tuned, en al de rest mhr.

Twordt zeker spannend! :)
 
jrmotoren heeft polini evo cilinder niet binnen, dus heb ik mijn bestelling aangepast.

Ik wacht nu op een antwoord of ze deze artikelen in voorraad hebben.
Indien ja, bestel ik dit allemaal deze week nog -:-

Malossi MHR overrange 2005 lang
Top Performances Nardo transmissie deksel
Chroom stage 6 snelgas
Chroom stage 6 stuurpen + clamp
Chroom M-stuur
Hebo handvaten transparant

:)
 
update 27 november

bestelling jr motoren ontvangen, weliswaar zonder de stage 6 stuurclamp :( maar dat bestel ik dan de volgende keer bij

hier wat fototjes -:-



een grote doos lol





malossi mhr overrange 2005 :W



vertandingsdekseltje top performances nardo r



snelgas stage 6 chroom



het lekkere stuurtje met snelgas erop
 
update 12/12/07

Heb al een paar dagen mijn bestelling binnengekregen, hier volgen de fototj's -=- :W :)

Dit zijn de onderdelen:

Polini EVO 70cc vlinderpoort pen 10
Stage 6 oil bottle
Stage 6 sproeierset 88 - 110
Stage 6 19.5 mm gewichtenset 4 - 4.5 - 5 - 5.5 gram
Stage 6 SKF c4 lagers met kunststof kooi
Rode benzinedarm
Motoforce benzinekraan

Evo kit












Alle stukjes



Gewichtenset



Skf c4 lagers met kunststof kooi



Sproeierkit




Huidige staat scoot



 
thx :W

Nu nog PVL digitale ontsteking, paddockje, stage 6 remschijf edelstaal, stalen remleiding doppler, stage 6 zwarte remklauw, ...

binnen 2 weken naar VRC waarschijnlijk om cilinder max te laten tunen. :)
 
jow , ik ben vic van kortrijk heb 2de gereden op meeting harelbeke met die zwarte stunt ,super je hebt geweun een polini evo cilinder als ie rijd wil ik dit zekers eens komen bewonderen of eens tegen racen .maar ik zou zeggen plaats zeker zon 13/44 vertanding want anders is mina verti veels te snel zen vertanding uitgeloope...\
greets

voeg me anders eens toe op msn stuntlcdd@hotmail.com
 
Last edited:
vandaag eens info gevraagd bij VRC.

ga carters, cilinder, spruitstuk en carburateur max laten tunen. + afstellen op hun testbank

Ze zeggen dat 13 pk ZEKER haalbaar is, en dat het resultaat waarschijnlijk 13-14 pk zal zijn dus.

Ook wordt:
- de ontsteking een VRC versie van de pvl ontsteking
- het kader in het wit gespoten
- de kabelboom verwijderd
- de olietank verwijderd
- het blok in metallic zwart gespoten

En ja, er komt een 13/44 MHR vertanding in! :)
bedankt voor de goeie reacties!!
 
nee ik ga zonder koelkappen rijden, zodat mijn krukas minder weerstand heeft.

Tschijnt dat de cilinder 13.5 pk heeft ontuned aan 10600 rpm volgens scootparts.nl...

Maar het was ALLERMINIMUM 13 pk, het kon zeker uitlopen tot boven de 14 zei hij. Maar moet afgesteld worden enzo.

Gaat in orde komen, zoiezo ! :)
 
Back
Top